Mainitse 3 rap-yhtyettä 80-luvulta.

Avainsanat: 80-luku rap hip hop

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 22:38

Raptori oli suomessa vissiin 1980-luvun lopulla jo toiminnassa.
Run DMC oli rapin ja hiphopin sotkua niihin aikoihin ja
tupakki (2pac) muistaakseni kanssa.
On makuasia mikä nyt sitten on sitä aitoa rappia, hiphoppia...

Lisätty: 06.07.2009 - 20:56

onttopohjaoy, edustaako mainitsemasi yhtyeet mielestäsi rap-musiikkia?
Nuo kaikki ovat niin kaukana rapista kuin vain olla voi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 00:13

Hanoi Rocks oli 80-luvun merkittävin suomalainen yhtye ulkomailla, ulkomaisista Iron Maiden ja Black/Death Metal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 00:18

Rap yhtyeistä muistan vain Pääkköset ja Raptorin. Mutta Hanoit olivat suurta herkkua 80-luvulla samoin kuin iki ihana Dingo, joka kuuluu rakkaimpiini vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:30

En tiedä yhtään ja Dingo oli tosi ärsyttävä, kun hän lauloi sillä eunukin äänellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:33

Raptori, Pääkköset ja MC Nikke T

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:55

2pac , biggie , Eazy-e , NWA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:45

Hmmmm aika paha. No Raptori varmastikin oli 80-luvulla. Mainittu 2pac oli mielestäni 90-luvulla mutta en mene vannomaan. Toisena sanon Sugarhill Gang, mikä taas taisi olla ennen 80-lukua mutta vastaan sen silti. Ja kolmantena........MC Hammer :)

Lisätty: 07.07.2009 - 14:47

Vai pitikö näiden olla yhtyeitä?? Sitten Hammer ei kelpaa... joten vastaan Beastie Boys