tiedättekö mistä löytäisin infoa tuhkimosyndroomasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 20:51

jos Lontoon murteella kirjoitetut jutut kelpaa, niin niitä löytyy googlettamalla tosi paljon, esimerkiksi pari alla:

en.wikipedia.org/wiki/Cinder...la_complex
bonnieq.wordpress.com/2007/0...-syndrome/

Lisätty: 06.07.2009 - 00:56

psykologiassa tavallisimmin tuhkimosyndrooma nimitystä käytetään kuvaamaan adoptiolasten syrjintäkuvitelmia tai toisaalta naisilla esiintyviä itsenäistymis pelkoja

Kysyjän kommentti

Lontoon kielellä löytyi,ihan asiallista tekstiä,kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 00:40

Suomeksi ei näytä paljon löytyvän. Ilmeisesti viittaisi siihen, että on aamun torkku ja illan virkku, joka ei saa tarpeeksi unta öisin.

Lisätty: 06.07.2009 - 02:23

Tuhkimosyndrooma pilaa jalat ja jalkakipujen takia yöunet jäävät vähiin. Naisen jalka leviää ja nuorilla naisilla esiintyy itsenäistymispelkoja. Naisten jalkavaivojen hoidossa fysioterapeutti Joni Järvi joutuu usein käyttämään diplomatiaa. Kun kysyn pohjallista varten kengän kokoa, vihjaisen aina, että sanokaa reilu koko. Naiset sanovat yleensä liian pienen numeron. Hormonaaliset muutokset leventävät naisen jalkaa, Joni Järvi muistuttaa. Raskauden aikana nivelsiteet pehmenevät ja jalka suurenee noin puoli numeroa. Jos hääkengät ovat olleet 38, on lapsenlapsen ristiäisissä koko todennäköisesti vähintään 39. Myös ikä madaltaa jalkaholveja ja jalkaterä pitenee. Joskus on tosi hankala tilanne, kun on teetetty pohjalliset ja nainen tuo vastaanotolle ehkä paritkin uudet tyylikkäät kengät. Näkee, että niihin on mennyt rahaa, mutta ensisilmäyksellä näkee myös, että kengät ovat liian pieniä. Yleensä jalka on huomattavasti leveämpi kuin kenkä. Joni Järvi on huomannut, että jalan koko on naiselle herkkä asia. Se kuuluu samaan kastiin iän ja painon kanssa. Isoja lukuja ei mielellään tuoda julki. Ei ole minun asiani tietenkään moralisoida, minkälaisia kenkiä naiset käyttävät. Voin vain hienotunteisesti ja asiallisesti yrittää antaa oikeaa tietoa. Jos kauniina kenkinä pidetään pelkästään korkeakorkoisia ja kapeita kenkiä, se on jalan kannalta aika ratkaisematon yhtälö.
www.iltasanomat.fi/arkisto/d...did=115052
www.nettineuvo.fi/index.asp?...amp;klik=3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 00:50

www.wrongdiagnosis.com/c/cin.../intro.htm
tuollakin on aikapaljon tietoa

Lisätty: 06.07.2009 - 00:54

(tuhkimosyndrooma
liian pienet kengät pilaavat jalat naisilla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:45

liian pieniin kenkiin itsekkin ajattelin tuon liityvän...