Mites napsun caravaanarit? Onko tullut kilometrejä elikä missä päin olette liikkuneet?

Eikös joku tapaaminen ollut Kuopiossa nyt viikonloppuna?

Avainsanat: caravaanari kaveri reissu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 22:38

Lähellä kotiseutua kun tuo ajaminen on niin tuttua. Harjoitellaan muita asioita. Tällä hetkellä Vuioksen rannalla auringon laskua katsellessa.Veivasin vaunun toisinpäin kuin toiset.Hieno näkymä.Iltapalana mm savukalaa lohta ja sampea :-) Paljon löytyy uusia usia ystäviä.Päivällä satoi, nyt auringonlasku ja aivan tyyntä.Luultavasti vaunu saaolla viikon tässa ja kaymme hoitelemassa asiaota. on niin hyvä paikka. km ei ele tarkoitus vielä kerätä vaan muuta kikekusta.

Lähteet:
Turvallista ja kokemusrikasta matkailua teille kuten kaikille muillekin !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 19:52

1500 km ollaan ajeltu, minä vain vieressä ajanut , mutta raskasta sekin on ollut.... keski-suomessa, pohjanmaalla , eteläsuomessa nyt alkuun , kait tuonne saaristoonkin pitäis autolla hurauttaa, jossain kääntees...et ollaan teitä ja kirkkoja nähty ...niin en tarkoita kirjaimelisesti, vaan kuvainollisesti noita kirkkoja , kun teitä pitkin niitä ollaan ohiteltu, paitsi tuolla sastamalassa olin oikein vanhaan kirkkoon tutustumassa tänään...siellä oli maalattiakin, joka oli aikas oudon oloinen, mutta siisti ja haravoitu, kyllä sekin toimi 1600 luvun rakennuksessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:24

nyt ei oo tullu kamalasti ajeltua, mutta olis tuossa suunnitteilla elo-syyskuun vaihteeseen mahdollinen pidempi retki pohjoisen suuntaan, jos kävis reippailemassa karhun kierroksen:). ja nyt kuun lopussa sitten asuntomessuille pidennetty viikonloppu..olisko tän kesän aikana n.2000km...kuitenkin..paljon pieniä matkoja tässä lähellä kotia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:53

Aikoinaan tuli ajeltua pitkin ja poikin Suomea ja sitten lopahti innostus ja hukkasin karavaarani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 00:23

Tänä kesänä ei ole tullut liikuttua, viime kesänä kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2009 - 09:52

Caravaani matkasi pohjoiseen ilman minua joten taitaa jäädä tältä kesältä maisemat vaihtumatta.
Ei haittoo - kurvailen veturilla lähitienoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:33

En kuulu siihen joukkoon.