Vankilassa vierailevien pitää riisua rintaliivit Turussa. Onko riitävä varotoimepide, vai pitäisikö riisua myös pikkuhousut?

Entäs sukkahousut?
www.aamulehti.fi/uutiset/kot...ssa/148728

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 19:44

Ne kaarituelliset rintaliivit ovat paitsi ikävät, niin hälyttävät metallinpaljastimissa. Ehkä siinä on syy. Niissähän voisi kuljettaa vaikka kaarituellisen rautasahan tai kaarituellisen rynnäkkökiväärin mukanaan. Riippuu kuppikoosta.

Kysyjän kommentti

Miksi olla mieluummin rikollinen kuin tavallinen työläinen?

VANKILASSA suurin osa ajasta vietetään 2 x 2.5 metrin sellissä.
TÖISSÄ puolestaan istut päivästä toiseen 1.5 x 2 metrin sermisolussa.

VANKILASSA saat kolme ilmaista ateriaa päivässä.
TÖISSÄ on palkaton ruokatunti ja lounaskin on maksettava itse.

VANKILASSA hyvällä käytöksellä voi saada lomaa.
TÖISSÄ sinut palkitaan hyvin suoritetusta työstä lisäämällä työtä.

VANKILASSA vartija avaa ja sulkee ovet puolestasi.
TÖISSÄ täytyy kantaa avainkorttia ja avata ja sulkea ovet itse.

VANKILASSA saa katsella televisiota ja pelata pelejä.
TÖISSÄ pelit ja television katselu voivat aiheuttaa potkut.

VANKILASSA saat oman vessan.
TÖISSÄ et tiedä kenen jälkeen joudut vessaa käyttämään.

VANKILASSA perhe ja ystävät voivat käydä tervehtimässä.
TÖISSÄ et voi edes puhua perheestä ja ystävistä.

VANKILASSA veronmaksajat hoitavat kaikki kulusi täysin ilman vastiketta.
TÖISSÄ maksat itse kaikki kulusi ja lisäksi palkastasi vähennetään veroja
esim. vankiloiden ylläpitämiseksi.

VANKILASSA kaipaat vapautta katsellen ristikoiden takaa ulos.
TÖISSÄ vain haluat pois etkä voi edes katsella ulos.

VANKILASSA on vartijat, joita on usein sanottu sadistisiksi.
TÖISSÄ samaisia sadisteja kutsutaan pomoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 17:42

"Käytäntö koskee liivejä, joissa on metalliset kaarituet"

harvemmin vissiin pikkuhousuissa tai sukkahousuissa on metallisia tukia,

vai onko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:49

juups alasti vain ja silti sinne salakuljetaan jos jonkin laissii mömmöi jot ei välii vaiks oisivat ihan alasti, ja saatais ne huumeet sieltä vankilasta pois...tai ei ainakaan niitä liiveis salakuljetettais....ps. ei omaa kokemusta vankilasta, mutta lukenutta tietoa on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:48

No johan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:31

Kieltämättä ihmisillä on paikkoja joihin voi laittaa vaikka mitä, yksinomaan tämä rintaliivi juttu on vain yksi, en rupea erittelemään ketkä sinne vankilaan vievät tavaraa, niitä vievät naiset kuin miehetkin yhtälailla.

Lähteet:
Tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:38

Järjetön juttu, mutta eipä ole tullut vierailtua. Enkä vierailisi jos rintsikat pitää heittää pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:46

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 21:12

Juu, olen samaa mieltä, että kaikki vaan pois.. Ettei vahingossakaan viedä sisälle sisällä mitää tavaraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 21:58

Alasti tapaamisiin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:51

Kaarituelliset liivit hälyttävä metallinpaljastimessa, siksi kai täytyy riisua. Ne hälyttävät myös lentokentillä joten ikinä en sellaisia ole käyttänyt.
Vankilavierailua ei ole tiedossa... ystävät,tuttavat ja sukulaiset ovat lainkuuliaista väkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2009 - 09:56

Törkeää muuta en voi sanoa. Kohta ne vaatii lentokentilläkin esittelemään erikokoisia ulokkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:36

On riisuttava, koska joukossa on niin paljon kieroa väkeä, että salakuljettavat mitä tahansa, missä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 13:02

Sisäinen tutkinta,
missä tahansa kolossa/kehonreiässä voi kuljettaa vaikkapa mitä ja ehkäpä läpivalaisukin olisi paikallaan vierailijoille.
Eikös se telkkarimainoskin anna vihjettä, mies menossa lentokentällä turvatarkastukseen ja monet kerrat palautetaan ja aina vaan kilisee centtejä milloin mistäkin paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:10

Ehottomasti.