Mikä on Napsulaiset tejän mielestä se paras vuodenaika ja mikä siinä sitte niin miellyttää :D

Lisätty: 05.07.2009 - 15:00

Mulla itellä se on kyllä syksy, vaikka kesällä olenki syntyny. Syksyllä on ihana, kun sataa ja tuulee kovasti eikä tarvi lähteä mihinkään kuin vain kuunnella ropinaa ja tuulen ulvontaa. Ulosmennessä sitte pukeutua sään mukaisesti tietty.

Lisätty: 05.07.2009 - 15:06

Vielä haluan lisätä, että meillähän on se ihana syksyn ruska, joka kiehtoo kovasti.

Avainsanat: kevät kesä syksy talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 22:42

Kesä on siirtynyt syksyyn joten sanotaan syksy.
Lokakuussa on tänäkin vuonna ihan yhtä lämmintä kuin juuri nyt.
Talvi on turha mutta on hienoa nähdä lapsen riemu
pulkkamäessä ja lumiukkoja tehdessä.

Kysyjän kommentti

Itsekkin olen monesti ihmetellyt sitä lasten riemua lumen kanssa. Voi kun itsekkin osaisi siitä niin nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 15:04

Kaikki muut ovat mielenkiintoisia elää, mutta talvesta en ole pitänyt koskaan. Se menettelisi ainoastaan silloin jos kestäisi vain esim. 2kk. Parasta aikaa ovat kevät ja kesä, kun luonto herää eloon ja pääsee möyrimään multaan. Syksy omalla tavallaan ihanaa aikaa myös jos vain ei sada liikaa. Voi sienestää ja marjastaa sekä ihailla ruskaa ja kuulaan raikkaita syysaamuja. On rikkaus elää erilaisia vuodenaikoja...hm. jos sitä talvea vaan ei olis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:06

Keä.koska silloin ei tarvitse pukea päälleen niin paljon vaatteita, voi istua ulkona ja nauttia valosta valosta ja lämmöstä. Päivät ovat ovat pitkiä ja valoisia, on hauskempi ollakin ulkona ja sisällä-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:17

"Kesää aina ootellaan, jotta vihdoinkin tulis sitä lämmintä ja aurinkoista.
Syksy on toisaalta mukavaa aikaa kun energia lähtee virtaan, ei liian kuuma ja jaksaa taas tehä sisätöitäkin, värikäs ruska ja luonto menossa nukkumaan.
Talvi taas sitten, jos lunta ja sopivat kelit, niin voi miten kaunista (kunhan ei 20-30 pakkasta)
Mutta jotenkin oma mieltymys on kevääseen; Pimeä aika takana, ja saa nähdä jälleen kuitenkin luonnon lähtevän kasvuun, ja mitkä vihreät vehreät värit!, vaikka välillä talvella jo miettii et tuleekohan sitä vehreyttä, mut aina se vaan tulee ja sit vielä koko kesä edessäpäin...."

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2723

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:44

Loppukesä ja syksi kun kesällä on ihanan lämmin ja syksyllä voi nauttia tuulesta ja sade on ihanaa sellaisena pieninä tihkuna. Puun lehdetkin on ihanan värisiä ja maa tuoksuu ihanalta. Ja tekemisen puutetta ei ole, kun koko kesän on ottanut aurinkoa, muistaa syksyllä kaikki jutut mitä piti kesällä tehdä. Ja hirveä kiire on niitä tehdä, ennen kuin koulu tai työt alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:03

syksy ruskanväreissä, sienimetsät ....mutta kevätkin on ihanaa aikaa, kun näkee kaiken kasvavan...kersälläkin on hauskaa, saa olla päivät ulkona ..ja on lämmintä...talvessa on ainoastaan se hyvä puoli, että kun on lunta maassa on kaikki silloin niin puhtaan näköistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:04

Loppu kesä ja syksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:32

olen jo niin monesti vastannut naatiskelevani kaikista vuodenajaoista, nimenomaan siitä mikä kulloinkin on ajankohtainen,

että jos nyt vaihteeksi väittäisi syksyä parhaaksi nimenomaan siksi että saa löntystää kumisaappaissa päivät pitkät ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:49

Kesä, silloin luonto kauneimmillaan, lämmin, paljon tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:21

KEVÄT!!! koska silloin muutto linnut palaavat aurinko alkaa taas paistaa ja kaikki kukat alkava tuoksua kevät on ihanaa aikaa paitsi jos on alergikko=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:11

kesä.. lämpö, marjat omista pensaista, on kaunista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:33

Talvi ja kunnon kinokset. Lunta tulee taivaalta ja on pimeää. Ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 21:55

Kyllä se on alkukesä kun saa kaikkea kivaa istutella,ja kesän-mittaan nähdä tulokset miten kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 22:04

Syksy. Haikeus,kuulaat aamut. Vesisade ja syysmyrskyt.. Pikkasen oudolta kyl nyt kuulostaa.hehe. Tarkemmin kun ajattelee, niin pidän kaikista vuodenajoista. Talvi kestää kyllä vähän liian pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:28

kyllä se vaan kesä parasta aikaa on ja varsinkin alkukesä,kun koivun lehdet on niin kauniin ja puhtaan vihreät ja tuoksukin on aivan mahtavan raikasta. ja auringostahan tykkään eli sitä aina kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 01:23

kevät, silloin kun koivuissa on lehti hiirenkorvalla ja ne ovat kuin morsmaikkuja. Kaikki kiva on vielä edessäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2009 - 09:51

Jokainen vuodenaika on paras omalla tavallaan, mutta kesä se tärkein on. Lämpö ja aurinko on aina tervetullut raihnaiselle ruumiille. Kuulas kuiva syksy on sitten kauneudessaan toiseksi paras.
Ja talviset timanttipuut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:37

kevät.. kesä on vielä edessäpäin ja kaiken uuden odotusta ja luonnon puhkeamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 12:08

kesä. silloin kaikki on ilosii ja saa kulkee t-paitasiltaa. ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 14:43

Kyllä se on kevät ja kesä. Joo muut vuoden ajat ovat minulle masentavaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:01

Eniten pidän keväästä. Silloin luonto herää henkiin ja muuttolinnut palaavat.
Jokaisessa vuodenajassa on jotain mukavaa, ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:34

Kyllä se on kesä. Ihmiset ovat silloin vapautuneemipa ja iloisempia, ei tarvii tumpataviittä vaatekertaa päälle ulos lähtiessä, tulee tehtyy kaikenlaisia ex tempore -juttuja, joita ei muina vuodenaikoina tee, on (yleensä)aurinkoista,lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:37

Ehdottomasti kesä! Silloin on lämmin ja ruskettuu. Ei tarvitse paljoa vaatettakaan.
Ja vaikka sataisikin ei yleensä ole kylmä. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:49

Kesä! Silloin kun on lämmin ja aurinkoista. Yleisesti ottaen Suomen säät ovat kamalat. En yhtään ihmettele miksi Suomessa ollaan eniten masentuneita koko maailmassa... Säät ovat masentavia.