Suosikki juustosi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 13:09

Parmigiano Reggiano ( Parmesan)
-Perinteinen kova juusto pastöroimattomasta lehmänmaidosta. Kypsytetty 18-48 kk. Käytetään pöytäjuustona, lastuina salaateissa, jauheena pastan kera.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 13:55

En osaa nimetä parasta, pidän niin monesta juustosta. Nyt olen ostanut Valion Mustaleimaa, mutta herkkuani on sinihomejuusto. Oikeastaan syön liikaa juustoja, nehän ovat sarjaa "epäterveelliset ja rasvaiset " ruokatarvikkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:22

Musta Pekka (mustapippuri pehmeähkö juusto)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:40

Oltermanni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:54

Kaikki emmental juustot maistuvat minulle parhaiten, en kylläkään niitä saisi syödä kun olen painorajoitteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:59

Kaikki juustot ovat hyviä, en voi nimetä ihan parasta. Salaateissa tykkään fetasta ja jos se on vielä lampaan maidosta niin aina parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:01

Jotta tuo kolesteroli ei nousisi, niin vähentänyt juuston syöntiä:(, mutta ns. parhaita/tosi makusii on paljon: sinihomejuustot, presidentti, mustapekka, mustaleima, parmesanit, gouda, sveitsiläiset juustot, yms; taitavat just olla niit kaloripokmmei, huh, levitejuustoista, Polarin 9% (maistuu, niin kuin ois enemmänkin rasvaa), valkosipuli, yrtti, pippuri...... joo... palstatila taitais loppuu kesken, jos tähän nää kaikki militekojuustot laittaisin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:49

Sinihomejuusto, voisi vaikka paketillisen paljaaltaan syödä, mutta huono omatunto siitä vain tulee, kun se tuppaa olemaan aika rasvaista.

Lisätty: 05.07.2009 - 15:50

Ai niin, ja salaatin kanssa Feta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 16:10

Kermajuusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 16:50

Rasvaiset juustot ovat tietysti parhaita mm. musta pekka, sinihome ja punaleima emmental.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:05

aurajuusto sekä kutunjuusto jota söinkin just viikonloppulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:17

Mustaleima ja aurajuusto.
Myös kirsikkajuusto sulatejuustopuolelta on maukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:22

valkohomejuustot brie ja camembert

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:51

Sinihomejuusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:01

Sinihome-Koskenlaskija,ja pippurinen Musta-Pekka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:22

en kauheasti pidä juustosta mutta jos pitäisin se saattaisi olla feta juusto salaatissaXD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:13

no ei silleen oo mitään suosikkia.. leivän päällä käytän normaalisti polaria.. se kipparikallekin on tosi hyvää, mut liian epäterveellistä.. ja leipäjuusto ja homejuustot on hyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:19

Harvoin syön juusto,mut sillo ku syön ni Oltermannia,muuki kermajuusto käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:29

oltermanni on hyvää ja sit tykkään savujuustoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 02:13

Kotona aidosta ternimaidosta tehty ja takkatulessa paistettu maalaisjuusto. Mieluummin vielä vastapaistettuna ja kuumana.

Lähteet:
Maitotilat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 02:53

sinihomejuusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:42

Olen juustojen ystävä mutta parasat ei voi mainita sillä juustoja on niin kovin erilaisia ja eri tarkoituksiin.
En osta kotimaisia juustoja koska ova tmauttomia.
Roquefort, Goudat, kreikkalainen feta, olkoot nuo esimerkkejä.

Lisätty: 06.07.2009 - 12:52

Brie ja camembert ovat loistavia jälkiruokajuustoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:38

kaikki juustot:) paitsi valkohomejuusto..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 14:16

Sinihomejuusto ja Oltermanni, sen harvan kerran kun syön juustoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 15:00

Kaikki juustot käyvä minulle. Paitsi ei mikään vuohenjuusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:35

Aito, kreikkalainen feta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 19:24

Meillä syödään joka päivä juustoa. En osaa nimetä mikä olisi parasta. Eniten tulee ostettua edamia,polaria,oltermannia, sinileimaa, punaleimaa ja sinihomejuustoa sekä tuorejuustoja.
Vähärasvaisia mielummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:13

Kuudenlaista juustoa oli tänäänkin lounastarjottimella, ei suosikkia, mutta nautin juustoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 18:44

Musta Ritari ja Edam toimivat mainiosti.