Napsukin tosi hiljainen. Missä kaikki olettekin?

Lisätty: 05.07.2009 - 19:29

Näköjään oli vaan aamu-kankeutta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 19:30

Mie olin Himoksella iskelmäfestareilla. Torstaina lähdettiin ja sunnuntaina alku illasta kotiuduimme. Mukavaa oli, suosittelen ensi vuonna mememään.

Kysyjän kommentti

Kyllä sinulla oli ihana viiko-loppu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 09:47

taitavat vielä nukkua.. heh =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:24

Hu-huu tääl ollaan, otin näin rennommin ton ylösnousun näin sunnuntaina, just sain aamusufeet juotua ja velipojalle soittelin viikon kuulumiset... Kyl tää tästä viel vilkastuu..
Oikein hyvää sunnuntaihuomenta (päivää) vaan kaikille ja herääätyyyss! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:33

laitumella - mitä nyt pikkasen välillä piipahtaa sisään kaffelle - sitten taas laitumelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:38

Nyt olemme kotona, eilen olimme Savonlinnassa,kiitos Liisukka,kun kysyit,vielä on sinulle kirjoittamatta henkilökohtainen viesti,kiitoksiksi vastauksestasi,kirjoitan jahka kerkeän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:47

Olen pohjois-karjalassa ja odottelen sateen loppua vaikka varmaankin turhaan,
sillä taivas on aivan musta katsoi minnepäin tahansa.
Taitaa tulla vähän niinkuin rokulipäivä tästä tänään, mutta ihan hyvä sillä
lapsi on kuumeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 10:47

Huomenta liisukka. Sadetta ja kylmää täällä torpassa pidättelemme villasukat jalassa ja yömyssy päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:57

Taisimpa olla vielä nukkumassa, nyt hereillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:16

Lomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:19

Nukuin pidempään, koska eilen illalla/yöllä meni noin kolmeen ennen kun menin nukkumaan. Kävin hieman edempänä kaverin luona kylässä. Saunoimme ja höpisimme kaikenlaista. Tännään pitäisi keskittyä muovittamaan kasveja koulun kasviota varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:20

Kotosalla ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:41

ihan kotona.. huomenna alkaa kuuden viikon kesäloma.. huh huh, toivottavasti on hyvät ilmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:35

Ihan kotona.. heräsin noin puolituntia sitten.. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:13

Olin töissä ja tulin kotiin tunti sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:11

Aamulla kun kysymyksesi teit olin autuaan tietämätön maailman menosta ja heräsin vasta kymmeneltä tyynyn kuva naamassa katsomaan käärmemiestä telkassa, kun se tappeli yhden verkkopythonin kanssa Borneon viidakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 18:01

eilen lähdettiin sastamalaan sukujuhliin ja nyt oma koti kullankallis , joten täytyy sitä välillä lähteä, jotta voi takaisinkin tulla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:53

Kotona, ei vaan koneen ääressä ole jaksanut olla tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:27

mun iskällä alko tänään loma nyt se hauska vasta alkaa XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:40

Päivä vain on vierähtänyt häärätessä. Juuri palasin kasvimaalta kitkemästä ja perkaamasta. Jos sitten tulisi muutama porkkanakin. Ja perunoita. Joskus, ellei tule sellainen sadekesä, että kaikki menee piloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:25

menin just tuohon aikaa nukkumaan ku kysyit tämän kysymyksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:17

Kalliojärvillä.