Millaista musiikkia kuuntelet? Onko suosikkilaulajaa/- bändiä?

Avainsanat: musiikki suosikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 01:27

Olen suhteellisen kaikkiruokainen musiikin suhteen.
Varsinaiset suosikit tulivat valituksi jo nuoruudessa, Led Zeppelin, The Beatles, Bob Marley, Steppenwolf jne.
Nykyisistä en osaa nimetä varsinaista suosikkia, mutta hyviä yksittäisiä biisejä jää mieleen mm. Madonnalta, Kanye Westiltä ja monelta muulta.
En vaihda kanavaa edes Rehupiiklesin, Jope Ruonansuun tai muiden kotimaisten hupimusan esittäjien takia.
Myös rakkauslaulut uppoavat ja Sibelius, joten valikoimaa piisaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 01:10

Melkein kaikki musiikki käy, mutta Tori Amos on ehdottomasti paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 02:26

Melko kaikkiruokainen paitsi kamarimusiikki mikäli se ei ole oma inspirointimme. Mutta 70-luku on aina in. Toki jokav uosikymmenellä on hyviä artisteja, Junnu,Vexi, Vepa ja onneksi putki on katkeamaton niin laulujen kuten säveltäjien ja sanoittajienkin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 03:06

Nuoruudesta asti on olleet mm. Deep Purple ja Black Sabbath.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:22

Chumbawamba on paras.

Livenä tosin moni muukin kuullostaa hyvältä.
Seuraavan kerran live musaa kuuntelemassa
parin viikon päästä Ilovaarirockissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 10:51

Kaikki musiikki jolla voi panna jalalla koreasti käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:36

ehdoton suosikki :

Dame Shirley Veronica Bassey

pitää vaan nykyään itse soitella äänitteitä, muuten jää kuulematta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:59

Kuuntelen hyvinkin laidasta laitaan mielentilasta riippuen. Tällä hetkellä soi sellainen gospelbändi kuin MGtH. Suosikkiartisti on Juha Tapio ja bändi The Beatles :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:08

Enrigue Iglesias

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:16

Olen musiikin suhteen kaikki ruokainen. Suomalainen parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:20

Mulla on linnunlaulu CD ja sitä kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:55

Iskelmää, Rokkia, Kreikkalaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:32

oikeastaan kuuntelen melkein kaikkea paitsi iskelmää ja sen sellaista esim ismo alanko ei ole mun tyyliä mutta mun äiti on sen fani et ei se ny mikään huonokaan ole=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:50

Olenkohan kummajainen Napsulaisten joukossa kun en kuuntele minkäänlaista musiikkia. Saatan laulaa ja hyräillä itsekseni, soittaa pianolla silloin tällöin jotain ja laulaakin mukana, mutta en avaa radiota kuunnellakseni jotain ohjelmaa sieltä. Nautin hiljaisuudesta, tuulen suhinasta ja linnunlaulusta ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:36

rnb, rap.. akon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:58

Klassista musiikkia etupäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 13:46

hurjatta, et ole kummajainen. En kuuntele minäkään musiikkia, mutta jos sitä jostain tuutista kuulen, niin kaikki kyllä käy. Abba ja Elvis uppoaa kuitenkin parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:42

Aika paljon kotimaista, kuten Scandinavian Music Group,Teleks, Mikko Kuustonen, Eput, Juice Leskinen, Tommi Läntinen, Hector. Ulkomaisista tykkään mm. Katie Meluasta, Duffystä, Stingistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:57

räppiä/hiphoppia
Lemppareita on:Eazy-e, 2pac, NWA, chingy, ice cube

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:29

Kuuntelen yleensä aika paljon poppia mutta kuuntelen muutakin. Esim. Cheek, Ladu Gaga, 3oh3!
jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:20

Madonnaa äsken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:41

Depeche Mode taitaa olla kohdallani se kaikkien aikojen ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 16:12

Laidasta laitaan vähän kaikkea.
Mötley Crüesta Pachangaan :D
Välillä rockimpaa meininkiä, ja välillä sellasta jumputusta. Musa vaihtelee vähän fiiliksen mukaan ^^