Mikä tappamisessa kiehtoo?

Teinikauhuleffoissa virtaa veri tankkerikaupalla.
Mikä ihme siinä on niin kiinnostavaa? Sama koskee jopa "laatuleffoja", kuten Lord of Rings ja monta, monta muuta.

Avainsanat: elokuvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 00:47

en tiedä, ehkä pitää vain olla paljon toimintaa. Piirretyissäkin kuolee hahmoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 00:57

Ehkä haetaan jotain epämielyttäviä kokemuksia, kun elämä on niin tylsää muuten. Ihminen on nimttäin eläimmistä myös kaikkein julmin. Asioiden ja mielipiteiden toivoisi tietysti muuttuvan. Kuten esimerkiksi aiemmin muukalaislegioona oli lähinnä viimeinen pakopaikka rikollisille, karkureille, kerjäläisille ja epäsuosioon joutuneille. Koulutus oli heikkoa, olot surkeat, operaatiot usein verisiä ja karkuruus yleistä. Nykyään legioona on eliittiyksikkö, jonne valitaan hakijoista vain parhaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:23

Ei mikään, enkä suosi toiminta leffoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 02:44

Minua ei mikään, tosin itikat/sääsket/hyttyset ovat joskus karkoitettava, mutta ei ne tappamalla lopu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 03:15

En ymmärrä. En todellakaan ymmärrä näitä telkkarista tulevia tappo-ohjelmia ja niiden selvittelyä. Turruttavaa katsottavaa. Ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 10:53

Ei ole koskaan kiehtonut, enkä mmärrä miksi sitä suositaan noissa lasten ja nuorten jutuissa. Jopa lastenohjelmissa telkkarissa käytetään väkivaltaa. Ihmekös tuo että tänäpäivänä yhä nuoremmat tarttuvat puukkoihin ja puntareihin. Aivot eivät ole edes kehittyneet sille tasolle jotta ymmärtäisivät tekojensa seuraukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:32

se on taas sitä kilpailuhenkeä, aina vaan pitää pistää paremmaksi, taitaa tuo akuhukin olla yhden sortin huumetta, siihen tottuu ja annostusta pitää lisätä aina vaan (kunnes joku paikka pettää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:00

Minun kohdallani ei kiehdo tappamisessa mikään, en katsele tuollaisia leffoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:21

Sairas mieli saa siitä jonkinlaista tyydytystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:48

Voisiko se olla salainen vallanhalu ja siitä unelmoiminen ? Koetun alistamisen jälkeen halutaan salaista valtaa, ja siitä voidaan unelmoida elokuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 18:09

minua ei ainakaan tappaminen kiehdo mitenkään , enkä suosittele sellaisia elokuviakaan pienten tai nuorten katsovankaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:56

En tiedä. Toissapäivänä tuttu kehui tappamisellaan.. Tulipahan suoraan sanottua ettei moinen aihe kiinnosta minua ja asiassa ei ole mitään hienoa tai arvostettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:34

ei mikäänh se on kauheaa puuhaa paitsi toisaalta meillä on ollut jo kaksi suru päivää niiden koulu murhien takia ei oo tarvinnu opiskella X)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:37

en ymmärrä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 13:42

En katso mitään pyssynpaukutteluleffoja. Sarjat joissa ratkotaan murhia ja tappoja kiinnostavat kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 19:31

Ainakaan minua ei kiehdo mikään. En edes uskalla katsoa leffoja, joissa liikaa jännitystä ja raakaa menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:11

Sitä ei moni tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:21

Tappamisen ilo