Mikä laulu on jäänyt mieleen lapsuudestasi ?

Avainsanat: lapsuuden laulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 11:42

meidän hiekkalaaatikolla kaikki karat hoilotti:

tiikerihaita
...
vaan julma tiikerihai!
vaaniva tiikerihai!
....

enpä enempää muistanutkaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 23:13

Brahmsin kehtolaulu: "Levon hetki jo lyö, jo joutuvi yö. Pien lapsonen mun, nuku laulel
uhun..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 23:25

Little Rickhard ja Tutti Frutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 23:25

mulla on tallessa kasetti jossa lastenlauluja ja yliveto kipale on..siis oikeaa nimeä ja esittäjää en tiedä mut se menee näin.. Mamman pikku pipana, aina tukka tuulessa.......minulla minulla minulla minulla onon kiire kire kire kiire...(tai joteski noin) :D

Lisätty: 05.07.2009 - 09:41

pienenä tuota kasettia tuli kuunneltua ja laulettua mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 00:49

Nuku nuku nurmilintu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:01

Koulussa, kun virrestä viis veisattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:22

Täti Monica on joltain vuosikymmeneltä jäänyt mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 02:48

Aa, aa, allin lasta. Äitini lauloi sitä minulle pienenä. Minua ärsyttti, kun siinä laulettiin, että Ei ole isää, ei ole äitiä, joka sinua hoitaa. Sitten aina sanoin, että tulee paha mieli, kun sillä ei ole isää tai äitiä. Sitten äiti aina lauloi, että On sillä lapsella isä ja äiti, joka sitä lasta hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 02:53

Varhaislapsuudessa mummoni istui keinituolissa ja hyräili ja lauloia virsiä .Vähän myö hemmin Laps Suomen..................................................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 03:19

Eihän ne jouda kilikalikellot
talavella tallin naulaan....

Ukki lauloi minulle tuota aina kiikussa, kun istuin sen sylissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 05:57

Aa aa allinlasta lauloin pikkuveljelleni kun häntä vaunuissa nukutin, ja sitten aloin aina itkeä kun se laulu oli niin surullinen. Olen ollut 4v. kun pikkuveli syntyi ja olin tosi mustis , se ruma ruttunaamainen rääpäle ( samana päivänä näin kun oli syntynyt) jota kaikki ihaili. Mutta se mustasukkaisuus meni pian ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:25

Tämä tulee ensin mieleen,
kolmevuotiaan Mari Laurilan esittämä;

"Aja hiljaa isi nyt vaan,
Niin sitten illalla leikitään.
Aja hiljaa isi nyt vaan,
Niin mä kiltisti odottamaan jään.

Isin töihin on mentävä autollaan,
Mä ikkunaan jään aamulla katsomaan.
Ja mä vilkutan ja äitikin vilkuttaa,
Hyvän matkan toivotuksen isi näin saa."

Olin silloin ehkä parivuotias ja rokin aika
tuli vasta paljon myöhemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 10:54

Iltatuulen viesti. Vieläkin tykkään siitä kappaleesta kun sen kuulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:14

Ukkonooa, vai miten se kirjoitetaan:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:23

"Soi kirkossa nyt urut kanttosin ja poika kuullessaan, vielä päättää soittaa itselleen....."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:24

Joulu yö, juhla yö pättynyt kaik on työ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 18:18

ihan pienenä mummuni ja äitini lauloivat
maan korvessa kulkevi lapsosen tie
hänt ihana enkeli kotiin vie jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:56

Nainen mustissa, vai mikäs se nyt olikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 13:37

Koulun laulukirjassa oli kaksi ihanaa laulua, jotka jäivät mieleeni. Lähde oli toisen nimi, ja Joutsen toisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 15:02

Hämä- Hämä Häkki. Täti moonika ynnä muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 13:45

Maakuntalaulut tulee ensiksi mieleen, en enää muista niiden sanoja, mutta koulussa niitä kaikkia laulettiin eli Pohjalaisten laulu, Hämäläisten laulu jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:07

Kasvislaulu. "kukkuu kukkuu pikku lanttu nukkuu,kellarin pimeässä nurkassa" ja "sano lamppu,sinä olet paksu pamppu" :D