Kuinka usein syöt kesällä jäätelöä ? Mikä on suosikkisi ?

Avainsanat: jäätelö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 18:26

yleensä aina , kun menen pehmis kiskan ohitse, niin en ohitse pääse vaan ostan suklaavanilja pehmiksen tai vanilja pehmiksen....pehmis on suokkini 1..nyt tosin olen jätskin syönti lakossa, mutta parikertaa olen sortunut eskimo puikkoihin , joita on pakkasessa, liian liki .. heikolle mielelle...

Kysyjän kommentti

Jätskistä on vaikea kieltäytyä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 22:54

Varmaan ainakin kolme kertaa viikossa. :)Päärynä ja minttu ovat tällähetkellä parhaimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 23:29

Tyttären seuraksi tulee syötyä ainakin kerran viikossa.
Suosikkijäätelöni on stracciatella .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:16

Perinteinen mansikka ja lakritsi ovat suosikkejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:18

Satunnaisesti ja parasta on aito appelsiinijäätelö, jota on tosin aikavaikeaa nykyään kaupoista löytää. Joissain erikoisjäätelöä myyvissä kioskeissa on vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:26

Ainakin kerran viikossa ja suosikit ovat Mango-Meloni, Pistaasi ja suklaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 02:57

Muutaman kerran ja ehdottomasti Mango-Meloni aidolla vohvelilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 06:13

Lakritsijäätelö ja daim. Sillointällöin syön jäätelöä. Pakasteessa täytyy olla aina varalla, ei tiedä koska himo iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 09:44

On tullut tapa,että joka kauppa-reissulla ostettava jäätelö. Yritän aina ostaa erilaisen,niin kiva maistella eri makuja... Nugaa on kyllä suosikki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:42

Syön noin kerran kuukaudessa läpi vuoden,
kesällä ei ole kohdallani mitään jäätelöpiikkiä.
No paras on edelleen se rommi-rusina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 10:57

Erittäin harvoin mutta tässä menneen talven aikana maistoin vaniljajäätelöä joka oli maustettu kinuskilla ja karpalolla (siinä menee karpalokin jota en muuten suuhuni laittaisi) ja tykästyin siihen valtavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:05

harvoin. herkku vaniljajätski on se jossa saksanpähkinöitä. aiemmin oli kaupoissa tuutti jossa suolapähkinöitä, sekin oli hyvää mutten ole tänä kesänä sellasta tuuttia löytäny mistään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:30

Pari kertaa viikossa. Pakko valita jotain laktoositonta tai vähälaktoosista, Ingmanilla 2 hyvää rommirusina- ja suklaajäätelöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:48

muutaman kerran kuussa, puhdas perinteinen vanilja, yleensä jälkiruokana jonkun hedelmämössön kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:10

Syön jäätelöä aika usein kesällä, varsinkin lämpiminä päivinä. Lempparini on ehdottomasti mangotötterö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:24

3-4 kertaa, Rommirusina on suosikkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:20

"No mie syön ehkä pari jäätelöö vuodes, mut parhaat aina ne kesän ensimmäiset oikeet kiskas ostetut tötteröt, näistä mauist lapsuudesta jo parhaimpii tiikerijätski, ja sit tuli myöhemmin joku sellanen rommirusina (-kohan oli), njaammmm..."

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/4015

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:55

Kuumalla ilmalla tulee syötyä aika usein, viilentää mukavasti.. parhaita jäätelöitä Classic valkosuklaa-salmiakki, vaniljajäätelö turkinpippurirouheella ja ässämix-mehujää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:57

Muutaman kerran kesässä. lemppareita mango, lakritsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:38

täällä usassa oon syönyt melkeen joka päivä.. rakastan kaikkea, ja yritän syödä joka kerralla eriä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 21:30

Syön tosi paljon jäätelöä, ainakin näin kesäaikana. Joka päivä ainakin yhden. Parhainta kaikista on Mars -suklaapatukkajäätelö :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:32

Riippuu paljon ilmoista.Nyt ei oo tullu syötyä.Yleensä vaa helle päivinä syön.Lakritsa ja suklaa on lemmparit ja tää uutuus fani pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:53

kyllä sitä lämpimillä säillä jäätelöä aina menee, mutta jos on viileää, ei kiitos. lempparit on mehujäät ja lakritsijäätelöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 13:23

Kerran pari kesässä. Yksi syöty jo, joten toinen pitäisi vielä syödä. Appelsiinijäde on hyvää, mutta en ole sitä saanut moneen vuoteen mistään. Lakkajäden söin viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 19:32

Hyvin harvoin syön.Tänä kesänä löytyi uusi maku eli Wanhanajan Terva ja se on oikein hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 19:36

Pari kertaa kuukaudessa kesäaikana, talvella harvemmin.
Lemppareita on monta esim. : rommirusina, mango-meloni, vanilja maustettuna aidolla vaniljalla, kuningatar tuutti ..... =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:40

Jäätelöä tulee syötyä melkein joka päivä kesäisin. Jäätelö on kesäisin tosi hyvää, talvella se ei niinkään maistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 16:05

jäätelöä tulee syötyä ympäri vuoden, mutta varsinkin kesällä.. jäätelöä menee hurjasti :D melkein joka päivä syön sitä, vois sanoa että se on mun herkku mitä tekee aina mieli. vaniljajäätelöä ja mansikoita, voiko olla parempaa :) kreikassa maisteltiin erilaisia jäätelöitä ja siellä suklaajäätelö oli jotain aivan ihanaa, niin erilaista kuin suomessa.