Mikä olisi hyvä ja halpa grilliherkku?

Minä grillaan yleensä makkaraa, maissia, Kaslerpihvejä, Grillitassuja ja Perunanyyttejä (Folioon käärittyjä perunanpaloja joissa on seassa sulatejuustoa ja yrttisuolaa.)

Avainsanat: grillaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:59

Aurajuustolla ja pekonilla täytetyt sienet.

Kysyjän kommentti

Nam, oli kyllä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 20:07

Vaasan ruispalat, valkosipulivoi, eikä muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:22

Broilerin fileetä ja perunaa sekä pataattia, kurpitsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:23

Paprika ja sipuli.
Melko rasvattomia vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:29

Lohi on hyvää grillattuna ja lisäksi uusia-perunoita tillin kera folionyytissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:31

Possun kylkipalat, keitän ensin mausteineen vedessä kypsiksi ja sen jälkeen nopea grillaus. Kasvisvartaat, broilerin maustetut siipipalat. Banaanit, ananasrenkaat ja syödään vaniljajäätelön kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:09

itse ongitut kalat, kaikki käy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 22:39

Kääräise herkkusieni pekoniviipaleeseen ja kiinnitä se hammastikulla. Pintaa voi sivellä jollain öljy-mausteseoksella tai miten vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 00:25

Karhunlihapurilainen.
Ei välttämättä halpa, mutta maukas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:11

Uudet perunat lohkottuna folioon ja päälle koskenlaskijaa tai sulatejuustoa tillin kera. Ja joku hyvä pihvi kyytipojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 01:50

Isoja herkkusieniä, joista poistat kannat, laitat mustaa pekkaa sisään, kiedot pekonisiivun tai kaksi ympärille, sivelet grillikastiketta sienten ympärille ja grillaat. Voi grillata ne nyös foolion sisällä, keitettyjen perunoiden ja vihannesten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:29

Porsaan rimpssuluut eli ripsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:58

Tuo herkkusieni kääräistynä pekoniin on kyllä todella herkkua, vielä parempaa jos herkkusienen täyttää sulatejuustolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 13:01

Makkara tietenkin. Sillähän nämä grillitouhut on aikoinaan aloitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:10

makkara!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:12

Makkara ja kana! Itse ainaki yleensä grillailen niitä.