Onko perheellänne jokin yhteinen harrastus, jos on niin mikä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 20:25

Frisbeegolf.
Tosin tyttö heittää kiekkoa noin metrin joten kilpailla emme vielä voi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 20:04

Pyöräily, vaellus, matkailu, puutarha...muutamia mainitakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:09

Me vain olemme yhdessä, vietämme aikaa jossain kodeistamme, ja juttelemme. Ei siinä sen kummempaa. Joskus olemma kasvimaalla, joskus automatkalla, joskus yhdessä ulkomailla jne. Ei mitään sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:33

Pyöräily ja soppailu perheen kanssa joko jyväskylässä tai sitten tampereen suunnassa ollut nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:33

Uiminen ja kuntosalilla käyminen. Pihan hoito myös yhdessä . Tänään minä leikkasin nurmikon vorostani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:49

Veneily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:32

Maalaamme molemmat tauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 16:50

Kulttuuria harrastamme yhdessä. minä maalaan ja mieheni on taitava valokuvaaja, pitää myös alan kursseja oto. Matkustamme yhdessä, käymme taidenäyttely issä ja antiikkitapahtumissa.
Maalla tehdään yhdessä tavallisia töitä eli pihatöitä, pienempiä metsätöitä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 18:42

matkustelu ja yhdessä hengailu , oleilu siis vain ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:55

meillä molemmat tykätään salilla käymisestä, lenkkeilystä, laskettelusta, moottoripyöräilystä ja kissa näyttelyissä käymisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 03:15

uinti, syönti ja nainti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 09:05

no eipä ollut kovin viisas toi unti syönt ja nainti...
meidän perhe käy kalastamassa. ihan jossain venesatamassa vain, ja ihan tavallisella matokoukulla. se on lasten mielestä iki-ihanaa ja aikuisella mieli lepää. kyllä sitä sitten ehtii tehdä noita aikuisten juttuja...