Tämän päivän mukavin tapahtumasi?

Kategoriassa mikä vaan.
Itsellä oli onni ja ilo tehdä elämäntoverille synttärikakku lakoista ja mansikkakermasta.
Sain myös ikävissäni hoivailla pientä kissanpoikasta...tekisi niin mieli uutta kisua, mutta on kovasti ikävä Vilmaa.

Lisätty: 04.07.2009 - 20:01

No onnea sinne vähäviisaan synnytykseen!

Avainsanat: perhe yllätys juhla ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 17:26

tähän asti mennyt tasasen mukavasti vaikka olenkin 'kotiarestissa' ,
mutta kerkeehän tässä vielä joku yllätyskin käydä ylitse muiden (jos hyvin käy) ...

Lisätty: 04.07.2009 - 17:38

'kotiaresti' ei johdu pahanteosta vaan siitä että tässä nyt ollaan synnytysvalmiudessa koko suku ikään ja sukupuoleen katsomatta .. niin että ehkä se yllärikin vielä tulee ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 17:37

Kävin kävelyttämässä isoveljen tyttöystävän koiraa, on se niin sympaattinen elukka että mukavaa oli :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 17:53

Sain pestyä pojan huoneen maton. Se on aina iloinen tapahtuma. Tulee siistiä ja raikas tuoksu huoneeseen, kun imuroi ja tuulettaa samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:46

Kävimme juhlistamassa hääpäivää ruokailemassa Teituvassa Ikaalisissa.Ruoka on hyvää kotiruokaa.
Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 19:06

sain pestyä 7 mattoa ja nyt olen tyytyväinen että tän kesän matonpesut on ohitse...toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 19:09

Meillä on tänään ollut kotipäivä. Mitään suurempaa ei ole tapahtunut. Olen tyytyväinen että sain ruuan tehtyä koko perheelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 19:25

oltiin kyläilemässä pojan perheessä ja sai rakastaa lapsen lapsia, 3v ja 1 kk, sekä tietty omaa lasta ja miniää, läpsen lapset vaan tahtoo nykyään "mennä edelle"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:12

Olin tyttären perheen kanssa Längelmävesipäivässä Oriveden Rönnissä. Rakensin lapsenlapselleni itse puisen kuorma-auton. Katselimme moottoriveneitä laiturilla. Hän istui paloautossa. Koko retki oli onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:26

Pari kierrosta frisbeegolfia sateen välissä.
Tyttären kanssa keskustassa torvisoittotapahtumassa.
Tyttären kanssa pitzalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:36

Kyllä ne oli tyttären 44v. syntymäpäivät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 00:39

Oli mukavan rauhallinen päivä ja sain tehtyä paljon "sitten joskus"-töitä.
Huomenaamulla lähdemme rannikolle ja Raippaluotoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 03:30

Kävin vanhempieni luona ja illalla saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 11:25

Saimme siskon kanssa järjestettyä kukkapenkkejäni- suurin kiitos kuuluu kyllä hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 18:53

sukujuhlat kakkineen porukoineen , tädit, sedät, serkut ja heidän jälkeläisten tapaaminen oli hauskaa ja kivaa pitkästä aikaa , sekä kävin 1600 luvulla rakennetussa kirkossa, jossa oli maalattiakin...siellä tunsin historian havinan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 19:00

Sain uuden koneen käyttökuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:46

koko päivä ku juhlittiin usan itsenäisyyspäivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:56

tänään, siis sunnuntaina tuli käytyä pitkästä aikaa elokuvissa ja piristipä kummasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 12:47

Tuli piipahdettua Savonlinnassa. Ystävät pyysivät mukaansa höyrylaivaregattaan.