Miltä tuntuisi ajatus iltalyhdystä?

Viisivuotiaan Antonin isä on 64-vuotias. Hyvin tuntuu miehellä riittävän virtaa.
Onnea hänelle ja toivottavasti pysyy hengissä siihen asti, kunnes Anton on täysi-ikäinen.
Itseäni ajatus iltalyhdystä vähän kauhistaa, ei niinkään omasta, vaan lapsen puolesta.
Pitäisi osata ennustaa kauanko pysyy hengissä.
Mieluummin iltalyhty, kuin banaaniarkku.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 13:02

Tässä käyttöä myös iltalyhdyille:
-Motto Lucas-tehtaalla:
"Hyvä päivä töissä ja kotiin ennen pimeää!"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 13:25

En ole ennen nähnyt kuin iltatähtiä.
Chaplinkin tuli isäksi 70 vuotiaana. En muista elikö 90 seksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 13:30

Ei kai siinä mitään, toivotaan isälle pitkää ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 14:40

entinen työkaverini oli 67 kuopuksen syntyessä (kolmas pesue), melkoista optimismia sekin ....
itse en ole aikonut tavoitella tuolla saralla mitään ennätyksiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 14:49

Noh, mikäs siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 15:13

harkinnassa on,aika vaikea yhtälö,teko on kyllä ihan mukavaa puuhaa,mutta kuka äidiksi,treenataan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 16:09

Mää enää vaan noita tuikkulyhtyjä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 17:00

Ei todellakaan iltatähtiä, ei kenellekään. Lapsi vaatii kasvaakseen virkeät vanhemmat, Antonin isä tuskin on ihan parhaassa vedossa enää. Näyttää kuvissakin kovin väsyneeltä. Ikävää, että lasta joudutaan reipottelemaan maasta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 19:07

Nuorena on vitsa väännettävä;kiitos ei iltasäkenöitä,vaikka hormoneillahan niitäkin kait saisi aikaseksi vrt,italialainen signora viime vuosilta,mutta itse ei jaksais enää 24/7x18v.Kyllä luonto on hoitanut hienosti asiat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:44

Kyllä nuoremmalla iällä lapset hankittava. Vaarihan sen-ikäinen isä jo on,pitää pystyä ne lapset kasvattamaankin. Kyllä kun menee 10v. eteen-päin ei varmaan lapsi ole mielissään isän iästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 12:25

Oudompi sana tuo iltalyhty. Mutta jotain järkeä pitäisi siinäkin olla. Kenen hoteisiin nämä lapset jäävät kun huonolla tuurilla jäävät orvoiksi jo ennen kouluikää. Ja nykyään koulukiusaamistakin on jo ihan riittävästi. Itse olen kärsinyt koulussa siitä että oma kasvatusäitini oli minua 57 vuotta vanhempi. Nuoremmat lisääntykööt ja täyttäkööt maat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:16

en itse alkais iltatähteä tekemään, kun olen ihan loppu jo noista lastenlapsistakin , kun viikonkin niiden kans touhuilen... onnea kuitenkin sinne isälle.. !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:36

Suomessa ihmiset elävät vanhoiksi nykyään, yli 80-vee-ikäisiä on paljon. Mutta olisi parasta olla hankkimatta lapsia venakoiden kanssa, syntyisi vähemmän noita ikäviä kiistoja/rikoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 12:34

Iltatähtiä ei pitäisi tehdä. On lapselle tosi rankkaa, kun äiti tai isä on saman ikäisiä, kuin muilla lapsilla mummot ja vaarit.