Mitä tuumaat banaaniarkusta?

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...origin=rss

Avainsanat: luontoystävällinen maatuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 12:17

kyllä minulle banaaniarkku käy,en tule jälkikäteen moittimaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 12:16

No tuo arkkuasia ei ole kovin henkilökohtainen kysymys, minun puolestani käy vaikka banaaninlehti, kun olen ajatellut savuna haihtua sitten aikanaan. Ei tarvitse noita mätänemisasioita pohtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 12:17

ihan jees.. en muutenkaan käsitä kun ihmiset uhraa tuhansia arkkuun ja se kuulemma menee säpäleiksi heti kun kaivuri junttaa maata päälle.. halvempikin sinne särkymään riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 12:25

Ei sen tarvitse olla lasia, samettia ja kultaa, enkä välitä maata näytteillä ihmisten jonottaessa pällistelemään.
Toivottavasti hautajaisiini ei liion arvota pääsylippuja.
Kotimaista puuta sen arkun olla pitää, niin palaa paremmin.
Toisaalta voisin kyllä odottaa vaikka siihen asti, että nekin tuodaan Kiinasta. Mahtaako siihen mennä pitkä aika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 13:28

Puuta sen olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 13:39

99 vuotiaana kuollut tätini halusi tulla haudatuksi tervaleppäarkussa ja tuli. Vähän ennen kuolemaansa antoi periksi ja joutui vanhainkotiin. Käydessäni hänen luonaan siellä totesi olevansa tiellä josta paluuta ei ole ja iski silmää.
Toiset saunovatkin tervalepällä vuoratuissa saunoissa.
Eräs tuttavani on naureskellut että ostaa maailman ympäriristeilyn ja palkkaa mukaansa nuoren yksityishoitajan. Kun henki lähtee ei muuta kuin reelingiltä mereen haiden ruuaksi. Vanha merimies perinne.
Olen varoitellut jospa tämä hoitaja antaa sen verran virtaa että joutuu kiertämään monta kierrosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 14:50

Kyllä minulle tuollainen passaisi ihan hyvin.mitäs minä kuolleena arkkuani murehtimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 16:57

En aio murehtia arkkuani elävänä, enkä kuolleena. Toivon polttohautausta, ja arkku voisi olla vaikka kierrätyslaudoista kyhätty, ei sillä ole väliä. Pääasia että palaa iloisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 19:04

minäkin toivon polttohautausta. ja minulle on ihan sama mihin laatikkoon minut loppujen lopuksi laitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:48

Samaten haluan polttohautauksen. Puuarkku palaa iloisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 02:39

Minut poltetaan ja siihen voisi sopia vaikka sikaarinlehti Kuubasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 12:21

Tuskin minä siinä vaiheessa olen valittamassa viimeisen palttooni materiaalista tai väristä.
Ajattelin kyllä laittaa viimeiseksi tahdokseni että laatikkoni nostetaan autovanhukseni katolle ja kuskataan sillä sitten minne jälkeeni jääneet haluavatkin. Ja autovanhus romuttamolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:27

ei ole väliä minne laittavat, mutta käypi se tuokin arkku....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 12:20

Minä sanoin juuri pari päivää sitten naapurilleni, että haluaisin arkkuni olevan raakalautaa. Hän epäili, että ei onnistu sellainen. Banaaniarkkuun en halua, enkä myöskään halua mitään tupsuja ja rimpsuja arkkuuni. Mutta eihän minun mielipidettä enää siinä vaiheessa kysytä, kun arkkua tarvitsen.