39v tänään aviossa.Harvinaista nykyään,eikö totta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 07:25

Onnea eteenkinpäin! Kunnioitettava vuosimäärä,varmaan siinä ajassa jo oppii toistaan tuntemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 07:32

Kyllä se on harvinaista , me olemme 35 vuotta istuneet jalat saman pöydän alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 07:37

Melko harvinaista kyllä. Vaimon kanssa tulee parin kuukauden päästä 36v täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 07:59

Kauan olette pysyneet hengissä molemmat! Niin olette tainneet aloittaa alaikäisinä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 08:03

Melko harvinaista.Lämpimät onnittettelut sinna ja pitäkää jatkossakin huolta toisistanne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.07.2009 - 08:21

Paljon onnea sinulle ja vaimolle. Eläkää sovussa toiset 39 vuotta. Jossittelu kun on niin mukavaa, niin olisi jo 43 vuotta täynnä, jos olisi mennyt toisin. Oikeasti tuli vain 3 vuotta täyteen. Jäi nuo loput uupumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 08:22

Totta! Itse olen ollut jo 34-vuotta naimisisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 08:51

Lämpimät onnittelut teille,harvinaista on tänäpäivänä pitkä avioliitto.Äitini ja isäni olivat avioliitossa yli 60 vuotta,kunnes kuolema heidät erotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 08:56

kyllä minulla nuita naimisissa olo vuosia on jo yhteensä 53

Lisätty: 04.07.2009 - 09:50

onneksi olkoon,en osaa ottaa kantaa onko harvinaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 09:05

Paljon onnea sinne teille! Rakastakaa toisianne edelleenkin ja pitäkää toisistanne hyvää huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 09:22

Onnea vaan pysyneelle avioliitolle.
Minulla tytär tättää tänään 44v. olen minäkin vielä saman miehen kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 09:23

Paljon onnea molemmille. Hienoa, kun jaksat muistaa hääpäiväsi. Ei se ole olenkaan itsestäänselvä juhlinnan aihe. Meillä on kolemkymmentävuotinen sota käytynä, nyt jatkuu välirauhan aika. Tämä sotamme alkoi vähän myöhempään kuin ehkä joillain toisilla, siksi sitä on ehditty käydä vasta vähemmän aikaa. Mutta vielä on panoksia, ja taistelutanner vapaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:12

Onnea. harvinaisuudesta en tiedä, itse en ole ollut naimisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:29

aika harvinaista jep ja onneksi olkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 11:51

Lämpimät onnittelut teille!
Harvinaisuudesta en sano mitään. Minun vanhempani ovat olleet naimisissa 65 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 12:36

Onnittelut,
vähemmän tuollaisia lukemia enää tulee ..

vanhempani kerkesivät olla aviossa 61 vuotta ennen isän kuolemaa, itselläni on tuskin mahdollisuutta saavuttaa noita sinun lukemiasi (aloitin vähän myöhään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 13:21

Suuret onnittelut ja halit molemmille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 14:52

Ehkei harvinaista vielä suomessa mutta avioliitot kyllä lyhentyvät päivä päivältä enemmän ja enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:11

HARVINAISTA HERKKUA. HYVÄ TEILLE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:04

ONNEA PALJON TOSIAAN ON HARVINAISTA JOS ONNI KUKOISTAA NOIN PITKÄÄN.EIPÄ OLE KAIKILLA IHMISILLÄ NIIN KUIN MONILLA LOPPUU JO ALKU VUOSILLA. ONNEA VIELÄ MYÖS TÄSTÄ ETEENKIN PÄIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:50

Harvinaista. Paljon onnea, hellikää oikein paljon toisiamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 23:18

Mitäpä sitä kesken vaihtamaan, kun se rakkauskin on tahdon asia.....luulen ma.
Onnea ja sitkeyttä etiäkinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 12:00

Lämpimät onnittelut. Olette löytäneet vakkanne ja kantenne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:30

parhaat onnen toivotukset, meille tullee 30v yhteis eloo , mutta ei siitä avoissa olla oltu kokoaikaa....