tiesittekös te hyvät napsulaiset ,et tuo ipod ei olekkaan puhelin , vaan musiikki soitin ?

minä en tiennyt , ei siinä ainakaan puhuttu mitään puhelimesta, vaan soittimesta ja peleistä...
joten ei teitin nyt tarvitsekkaan pitää peukkuja, kun minä tarvitsen puhelimen, jossa saa olla myöskin nuo herkut jotka tuos on... nauraa omaa tyhmyyttään ja tietämättömyyttään... :)

Lisätty: 03.07.2009 - 23:30

oi rakkaat napsulaiset iso KIITOS kun piditte peukkui pystys minul, mut joskos sitten voitan jotain parempaa, vaikka sen puhelimen elokuun kisas, jos sellainen sit tulis... pyytää kauniisti ylläpidolta !
nyt jos joku haluu tuon voiton niin pidän kyllä sille peikkuja...

Avainsanat: ipod pelikone musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 22:56

Kyllä tiesin ja nyt kyllä harmittaa, kun olen pitänyt sulle kaikki peukalot ja varpaat ylhäällä voittosi takaamiseksi!

Kysyjän kommentti

kiitokset , kun peukkui pidit,mutta pidä vain jatkossakin, minul peukkui.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 22:55

En pitänytkään sitä puhelimena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:11

Ei harmainta haisua mikä lie ollunna ennen kuin luin siitä, eikä tosiaankaan kiinnosta tuo 'palkinto', toivon et sen saa joku joka on sen tarpees ja osaa arvostaa sitä, mie oisin voinu 'kisata' vaik kyökki- yms. elektroniikast, jos kerran matkat on loppu täl pallonpuoliskol, eniromaista:)

Lähteet:
varsinnii kuin meit kyökkiläisii tääl on aikas paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:30

Juu,vaikka kyllä se kieltämättä näyttää kännykältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 00:38

hyvin tiesin mikä se iPod on ja myös sen ketkä siellaista meidän suvussa himoitsee, siitä aikaisempi vastaukseni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.07.2009 - 00:54

Tiesin kun lapsenlapseni on puhunut siitä niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 01:00

Tiesin, musiikki soitin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 04:29

tottakai.. iphone on se puhelin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 07:24

tiesin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 09:31

Tiesin tiesin, siksi en sitä himoitse mitenkään erityisesti. Olisi tosi infernaalista joutua kuuntelmaan luonnonäänien sijasta jotain teknoa tai humppaa, apua, en kyllä kestäisi ! Kyllä sen iPodin vastaanottaja löytyisi ihan täältä perheen lähipiiristä. Itse en korvilleni sellaita vempainta huolisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:10

Kyllä tiesin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:16

kyllä tiesin. meillä ei vaan ole varallisuutta ollut ostaa tuota iPodia ja mikäs sen mukavampaa kun on ainaskin osallistunut arvontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:34

joo mun veljellä on sellanen =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 14:54

Kyllä vain, iphone on se puhelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:03

jep.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:11

Tottakait tiesin, ei se mikään uusi vekotin ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:47

Oli tiedossa.
Onneksi et kerinnyt ostamaan itsellesi ipod puhelinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 11:55

Vanhuudenhöperöydestä huolimatta tiesin ja siksi annankin sen nuoremmille lahjaksi. Minulle riittää yksi televisiokavana ja vanha kannettava radio herkkuineen musiikin kuunteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:00

Onhan niitä puhelimiakin Applelta (IPhone), mutta tuo on kyllä ihan musiikki/videosoitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:53

tiesin :) itelläni on jo tuollainen, mutta voisin olisi kiva voittaa niin voisin antaa lahjaksi vaikka siskolleni :)