ihmettelettekös tekin napsulaiset , et mihin se aika katoo.. ? kokoajan on jotain tekemistä olevinaan ja jopa hoppuakin väliist

mut silti ei tapahdu oikein mitään..nytkin olen koko viikon ajatellut peseväni mattoja, mutta tuos ne viel ovat lattial, jo viikko mennyt niin etten oikein tiedä mihin , kun nyt sitä täs mietin...mitäs olen tehnyt niin en oikeastaan mitään mainittavaa , mihin se aika katoo...ihmettelee...

Avainsanat: aika katoo hoppu saamattomuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 02:08

Tämä päivä oli siitä oiva esimerkki.
Sain selvitellä uudestaan valmiita asioita ja vieraita kävi tämän tuosta keskeyttämässä sitäkin.
Puhelin soi aina tasan silloin kun on maitokattila liedellä ja ovikello silloin, kun olet vessassa.
Tuollaiset ovat kuitenkin pikkuharmeja ja aina voi siirtää huomiseksi sellaisen mitä ei ehdi/viitsi tehdä tänään.
Ei tällä ikää viitsi sanoa kavereille tai asiakkaille, että en ehdi nyt jutella, kun sitä ei kukaan uskoisikaan.
Matot eivät karkaa mihinkään, mutta ystävät voivat karatakin, jos heille ei riitä aikaa.

Kysyjän kommentti

miten osuvasti osasit sanoakkaan , olet aivan oikeassa , kiitos sanoistasi.... sain niistä ihan uutta aattelemisen aihetta ja laitaa asiaat uuteen näkökantaan, paitsi nyt on kotikin jo kiiltävä, matot, ikkunat pesty, joista kiitän myöskin miestäni.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 22:09

Juu. Tuttu tunne. Aika tuntuu katoavan johonkin niin nopeasti.Mutta yleensä silloin, kun on vaikka viikon lomareissulla jossain päin maailmaa, niin se yksi ainut viikko tuntuu kuukaudelta ja tuntuu että ehtii tehdä vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:13

yks tuttu kaveri tapaa sanoa :

fundeeraamalla ei tu mitään valmista, mut aika kuluu joutusaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:23

Minulla on mattoja ollut jo kolme viikkoa auton takakontissa pesua varten. Aikaa ei ole löytynyt niiden pesemiseen. Josko sitten huomenna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 22:29

Mitä vanhemmaksi olen elänyt, sitä joutusammin aika kuluu. Johtuukohan siitä, että pienenkin asian tekemiseen menee kauemmin aikaa kuin nuorempana. Niinpä sitä aikaa ei paljoa jää muille tekemisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:36

Samaan paikkaan kuin mihin lumen valkoinen väri joutuu kun lumi sulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:49

Mihin sekin aika katosi,kun sain ensikeraa pienen nyytin syliini ja nyt tämä nyytti täyttää elokuussa 32 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:56

Mä en oo koskaan ymmärtäny ihmisii,jotka väittää ettei niil oo mitään tekemistä tai aika tulee pitkäks.Mul ois tos monta hyvin suunniteltuu projektii tekemättä.Välillä on kyll hyvä antaa itselleen lupa ottaa rennosti ja olla vaan,tekemättä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:06

kyllä, sinne se ktoo afosfääriin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 01:02

Sama juttu, aika vierii, empä ole paljon saanut näkyvää aikaiseksi tällä viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 07:18

Aika menee aatellessa päivät päätä käännellessä.
Päivän rutiinit vievät osan ajasta ja osan joutavanpäiväinen hömpötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:21

kyllä ihmettelen itsekkin. minulla on kyllä jo puolet matoista pesty ja suunnitelmissa olisi että josko pesisin tänään loput ennen saunaa..mut kohtahan tuo saunavuoro on. ja muutakin kotihommaa ois ku vaan viittis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:37

niinpä on aika kiire välillä mullakin on kesä loma puolessa välissä jo ja tuntuu kuin se olisi kestänyt viikon

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 14:55

Jo vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:12

Mitä enemmän vuosia tulee,tuntuu aika rintävän nopeammin.. Työ tahti tässä hidastuu,manee enemmän aikaa joka hommassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 03:46

Tänään minäkin hukkasin päivästäni monta tuntia jonnekin... Kuka tai mikä ne söi? Ihmeellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 11:53

Liisukka sen sanoi: vauhti hiljenee aika vähenee.