Hei napsulaiset..nyt kun on tämä uusi kilpailu missä on tuo iponen voittona, niin pitäisitkös sen itselläsi vai antaisitkos pois ?

itse kyllä pitäisin, jo senkin takia , jotta vanhassa ei kestä akku , vaikka on melko uusikin, joten te jotka ette sitä tarvitse , niin voisittekos pitää peukkuja , jotta voittaisin sen...minulla ei ole onnettaren kanssa ollut koskaan tuuria, mutta joskos nyt onnais.. ? ! : ) )

Lisätty: 03.07.2009 - 21:56

voihan hyvä v v , voisitkos sen sit myydä minulle halvalla , eikä sinun tarviis ostaa noita sit 4x .. :) ja muutkin , jotka voitte voitta tuon , niin jos ette tarvii niin ostaja on täällä ... :)

Avainsanat: ipone voitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 23:05

No jo on kisapalkinnot Napsus huonontunu/muuttanut muotoaan, antasin heti pois tuon, vaik sulle, jos sattusin voittaan, ei ainakaan mua tuo 'täky' innosta kisaileen palkinnost, joten vastaillaan tääl niin kuin tähänkii asti.....murinaa, ärinäää...:)

Kysyjän kommentti

kiitokset sinulle, jos tuon musavekkottimen minul antaisit, itsekin sen kullannupulle antaisin..... :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 21:44

Voin pitää peukkuja sinulle, mutta kuitenkin jo jotenkin tuntuu, että minulle se sitten tulee. En ollenkaan tarvitse kyseistä vempainta, mutta luulen, että saan sen annetuksi eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:46

minulle sen voito taitaisi tulla tosi kalliiksi,
hellämielisyydessäni kuitenkin antaisin pois (lähin synttärisankari elokuun 14.)
ja siitä seurauksena olisi että joutuisin vielä syksyn mittaan ostamaan neljä samanlaista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 22:12

Taitaisin pitää sen itse, ja opetella olemaan nykyaikainen. Onnistuiskohan :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:20

Muitakin kilpailuja on mistä sen voi tänäpäivänä voittaa ja jopa ilman pisteitä. Itse en tee sillä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:35

kyllä pitäisin itse. en ole omistanut koskaan tuommoista härveliä ja kiva olisi voittaa joskus jotakin..onni vaan ei koskaan minua suosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:43

Pojalleni antaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:58

En olenkaan tietäis mitä sillä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:07

lapset sais

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:29

Enpäs tiedä.Kattosin eka,mitä siinä on,jos ei mitään kiinostavaa niin lahjoittaisin/myisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 00:57

Itselläni pitäisin, olen suunnitellut hankkimista. Tuskin täältä sitä voitan, arpa onni ei ole koskaan ollut puolellani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 04:30

pitäisin ittelläni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 07:28

Mitä maksat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 07:35

Kyllä minä sen lapsenlapselle antaisin, ei minulla ole mitään käyttöä tuollaisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 08:46

Antaisin pois, koska minulla on jo yksi k.o. laite. Sitäkään en ole käyttänyt, yhden kerran vain kokeillut.
Napsun matkapalkinto olisi parempi, sen pitäisin/käyttäisin kyllä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 09:04

minä antaisin sen pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:03

Antaisin nuoremmalle tytölleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:40

rmpä tieddä ehkä pitäisin itselläni mutta en kyllä kumminkaan voita mitään=) =(XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 12:12

en tiedä pitäisinkö ite, kun napikuulokkeet ei pysy korvassani ja sitten jos ostan sellaiset mitkä pysyy, en tykkää kuunnella niillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 12:39

Pitäisin kyllä mielelläni itse :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 14:58

Taitaisin pitää itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 17:56

pitäisin ittelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:48

Puhelimessa on ihan toimiva soitin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:47

En pitäisi itselläni. antaisin pois sellaiselle joka on tarpeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 03:51

Ehkäpä lahjoittaisin tarkasti valikoidulle henkilölle, koska en kuuntele kovinkaan paljon musaa. Toisaalta siitä olisi hyötyäkin nyt opiskelun aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 11:50

Mitä tälläinen vanha mummeli sillä tekisi. Enemmän se on nuorille tarkoitettu jutska. Lahjaksi antaisin tulevalle sukupolvelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 00:01

saattais olla että pitäisin itselläni ja antaisin tuon nykyisen laitteen pois:)..hih, saisinpahan uudemman vempaimen tilalle. nyt kun tottunut aina pyöräillessä ja lenkillä sitä käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:04

Pitäisin itselläni! Olen haaveillut ostavani tuota jo varmaan noin 2 vuotta, mutta kun en ole saanut ostettua vain sitä. Miksiköhän?... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:56

itselläni on jo tuollainen, missä on tuplasti enemmän muistiakin joten en tekisi sillä mitään.. Muistaakseni siskollani ei ole soitinta joten antaisin hänelle.. tai koska olen työtön tekisis mieli myydä se eteenpäin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:27

Pitäisin itse, sen verran upea kapistus ja omassa vanhassa on niin vähän tallennustilaa, ettei riitä omiin käyttötarkoituksiini. Mutta toki tuon vanhan sitten lahjoittaisin/möisin jollekin muulle sitä tarvitsevalle :)