Olen huolissani siitä karhusta. Se on ilmeisesti säikähtänyt nopeasti ja äänettömästi juossutta lenkkeilijää,

ja sillä on poikaset jossain lähistöllä odottamassa.. Nyt, jos se saadaan kiinni, se ehkä joudutaan lopettamaan ja sitten on taas kaksi orpoa karhunpoikaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 19:08

kyllä nuo asiantuntijat tuonkin asian varmaankin ottavat huomioon uskoisin...älä huoli... lohduttaa...

Kysyjän kommentti

Lieneekö ollut asiantuntijoita paikalla...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 19:12

Pitänee toivoa, että se olisi uroskarhu, niin ei jäisi orpoja pentuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:18

juu uutisissa oli justiinsa että karhu lopetetaan heti kun se löydetään. ja huomasin että napsussa on monikin huolissaan kun oli tullut monta ilmoitusta asiasta. huh..itse lenkkeilytän koiraa aina tuolla metsässä ja harvemmin siellä muita ihmisiä koirineen näkyy, silloin rupeaa mielikuvitus laukkaamaan koska tuli lehdestä aiemmin luettua että karhut tulee eteen kuin tyhjästä.
Yleensä karhu liikkuu metsässä hiljaa aistit valppaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:34

Minäkin olen huolissani tuon karhun kohtalosta. Enemmän olen kuitenkin huolissani, miten se karhun purema lenkkeilijä voi.

Lisätty: 03.07.2009 - 21:32

Huonosti kävi karhulle ja sen 2 pennulle:
www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5247407674

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:59

kyllähän se melko varmasti tappotuomion itselleen hankki, saa sitten nähdä onko Raunuan orpokotiin tulijoita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:45

Niin siinä aina tuollaisen tapauksen jälkeen yleensä käy, eli kaikki tapettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:47

no isllä oli kyllä pentuja=(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 15:01

Kyllä, karhu parka.