Nyt Lappeenrantalaiset kiireen vilkkaa sisälle! Vihainen karhu raivoaa Kasukkala/Sunila-alueella!

Lisätty: 03.07.2009 - 18:58

Aika hurja juttu mennä ampumaan karhua asutusalueella, sitä kun ei kannata ihan pienellä aseella tehdä.
Olikos se -98, kun karhu tappoi lenkkeilijän? Toivottavasti nyt kaatuu vain karhu.
Hurjatta, onko Timppaa näkynyt? Tämä ei kyllä oikein ole mikään vitsin paikka...

Avainsanat: karhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 10:55

.......................................toivottavasti kaikki muut selviävät hengissä aika kurja tapahtuma

Kysyjän kommentti

Ikävä episodi, mitä tuosta voi muuta sanoa. Onneksi sentään ihmisiä ei kuollut. Läheltä se on pitänyt, kun karhu puree päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 18:52

Sisällä ollaan turvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:52

Onnittelut, olit viidestä Napsuvaroittajasta nopein ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:56

Sisällä ollaan sääliksi käy ihmistä ja myös karhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:57

Kissanainenkin on sisällä. Onko vielä joku muu vaarassa ?