Terve Napsukamut! Omassa sängyssä lähes kolmen vkon jälkeen nukuttu yö maistui ihanalta. Lämpöiset terveiset mm Kroatiasta.

Lisätty: 03.07.2009 - 18:30

Kuvia tulee lähiaikoina kuvagalleriaan, kunhan saamme niitä purettua kamerasta :D

Avainsanat: nautiskelu kesäloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 18:46

Tervetuloa Suomeen. Oma sänky kullan kallis!
Varmasti oli antoisa loma. Kolme viikkoa mm.Kroatiassa saa minut melkein vihreäksi.
Mukavaa, että joku saa aikaiseksi laitettua kuvia tänne. Itse en vain jostain syystä viitsi.
Kroatia on upean kaunis maa. Sinulla on varmaan upeita kuvia, kun katsoin millaisia sinulla on muista maista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 18:31

tervetuloa omaan sänkyyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:46

kiitoksia terkuista ja on kiva lähteä, mutta vielä kivempi tulla takaisin...jotta sen tunteen tuntee niin pitää lähteä , että voi tulla takaisin lauloi joku joskus, jossain biisis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 19:07

Tervehdys ja toivottavasti sulla oli kiva loma. Omaa sänkyä ei voita mikään. Ja kuvat ovat tervetulleita. Niitä on kiva katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:21

Omaa sänkyä ei voita mikään hotellipeti. Taisi olla mukavat ilmat myös Kroatiassa. Se vain on harmi, että juuri kun olit matkalla, niin Suomeen sattui tämä hellejakso. Olisithan sinäkin siitä nauttinut. Toivottavasti nitä tulee lisää. Minä menin kerran tyttäreni kanssa Romaniaan Suomen sateita pakoon, ja juuri silloin täällä alkoivat helteet. Romaniassa sen sijaan oli tulvia ja kamala kaatosade, joka kesti kolme päivää viikon lomastamme. Luimme hotelliihuoneessa kirjoja, ja yritimme nauttia matkastamme. Välillä se kyllä kysyi huumorintajua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 12:59

Tervetuloa takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 15:02

Toivottavasti oli mukava reissu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 11:34

Teretuloa kotiin ja tänne Napsuun takaisin. Toivottavasti ei ole liian suuri lämpöshokki heti edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:28

Kroatia on hieno maa eikä kannata harmitella sitä että Suomessa oli vähän aikaa hellettä... miljö ja ilmapiiri ovat loman parasta antia.
Mahtavaa että joku näkee vaivaa ja laittaa kuvia palstalle.