Muutaman päivän olin reissus Hämeenlinnas, joten kyselen täs, jot mitäs Napsuun kuuluu ja varsinkin; mitä napsulaiset puuhannu?

Jotain tääl on tapahtunu heti kus silmä välttää (so-soo), ainaskii paljon on tullu kyssäreit ja vatauksii eri napsulaisilt, mut mitä muuta tehneet, yms.; sana on vapaa, hih:)

Lisätty: 03.07.2009 - 17:07

Varsinkii noit 'vatauksii' = vastauksii (latojan huomautus:D

Avainsanat: vastaus kysymys tekeminen napsu puuhaaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 12:55

Normaaleiden koti ja työ askareiden parissa. Olipa hauskaa kun tulit taas linjoille!

Kysyjän kommentti

Kiitos:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 16:36

Ei mitään suuremmpia ainakaan meidän perhe ole puuhannut. Kyllä olis monenlaista hommaa jos vaan sais aikaiseksi tehdä. täälä minä olen välillä ollut kun olen kerennyt ja ilalla olen uimassa käynyt perheeni kanssa iltaisin.Siellä on aikaa jonkun aikaa mennyt. kysymyskiä olen tänne napsuun laittanut ja vastaillut. viimeviikon lauantai meni Ideaparkissa Lempäälässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 16:52

Olikos kiva reissu? Itse olin pyöräilemässä Vuokatissa pari yönseutua ja eilen illalla palasimme kotiin. Miekii täs olen katellu mitä napsulaisille kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 16:53

Eipä kummempia. Uutta väkeä pukkaa tänne Napsuun, uusi kilpailu on alkanut ja minä vanha pieru täällä jämähdän vissiin jakkaralleni, kun en mitään meinaa saada aikaseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 16:54

Aika tasan on mennyt aika mökillä ja puhelimessa.
Tietokeneessa on Napsun välilehti auki yötä päivää ja jotain on tullut naputeltua sinnekin.
Nyt kun helteet ovat (väliaikaisesti) ohi, niin mökille ei ole niin kiirettä.
Kotityöt ovat rästissä ja niitä pitäisi alkaa nyt tekemään, kun puhelin on vainnut.
Hyvää viikoloppua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 17:47

Tervetuloa vaan linjoille. Aurinkoa on pyritty ottamaan ja kukkapenkkejä puhdisteltu. Oikeastaan voisi tiivistää: nautittu vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:42

joo ja vilkasehan profiiliasi, siihen on tullut parannus jota muistaakseni ehdotit silloin edellisen kilpailun tuoksinassa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:26

Täällä kilpaillaan nyt vimmatusti. iPodi on palkintona heinäkuun kilpailulle. Tuntuu se piristäneen tätä Napsua. On tullut uusia nimiä mukaan. Olisiko kesälomilakin osuutta asiaan. Töitä on kesällä niin paljon, että levätä ei saisi lainkaan, mutta silloin jäisi kesäkin kokematta. Eikä tätä elämää taida saada koskaan valmiiksi. Sitä vain joskus luulee niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 11:00

no olen hoitanut koiran pentua joka on aika riiviö

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 15:03

Hyvvee ainakin minulle kuuluupi, eilen porvoon reissulla!