Joko on viikko siivous tehty?Entä ruho leikattu? Tuntuuko siltä että nurmikkoa saisi jatkuvasti leikata?

Avainsanat: kotityöt joko tehty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 17:12

Viikkosiivouksest ei viel tietookaa, kun vasta palasin tuolt reissultain, ja oon huomannu tuost ruohonleikkuusta, jot mitä useimmin sitä (nurtsii) leikkaa, niin sen nopeemmin se kasvaa, jot pikkuhiljaa ja sillon tällön, niin kyl se siit rauhottuu ruohon kasvu...

P.s. Ruhoo en oo leikannu, kun ei oo tuot karjaa (vitsi, vitsi), ja kiitti piristyksestäis:D

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. Ihan sama juttu kuule meilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 16:47

Että kysytkin.
Päivä on mennyt puhelimessa ja sekalaisia asioita järjestellessä. Nyt on pakolliset asiat kunnossa, mutta tuntuu, että en ole saanut aikaan mitään näkyvää. Tulos näkyy vasta ensi viikolla, kun tavara alkaa saapumaan. Yksi palautus jäi ensi viikkoon, kun en ole päässyt pöydän äärestä muutamaa metriä kauemmas.
Pisimmät ruohonkorret (?) ovat puolimetrisiä ja niissä on keltaisia kukkia.
Imurista hajosi suulake toissapäivänä ja uusi on täysin hakusessa. Oli vähän hidas viimeistellä sillä pienellä pyöreällä harjalla, joten koko taloa en sillä ala imuroimaan.
Sen siitä saa, kun on kaikki vapaa-ajat mökillä.
Ei se mitään, lumi viimeistelee nurmikon, jos en itse ehdi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 17:45

Aamupäivästä minä siivosin sisällä ja nyt isäntä parast'aikaa siivoaa ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:56

yritätkös herätellä huono omaatuntua, ei muuta kun vaan laiskoteltu venerannassa, kerkeehän sitä sitten myöhemminkin siivoilla ja muuta, vai mitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:07

en ole mitään ehtinyt tehdä , koko päivä turkuses, enkä ehtinyt edes torille snif.. koti muistuttaa kohta räjähtänyttä sotatannerta, mutta huomenna sitten jos ehtii , kun pitää taas startata juhliin ...mutta ens viikolla lähtee matot, ikkunat , pölyt ym ..ison luutan alle, jot kyllä tämä tästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:08

Huomenna on viikkosiivouksen aika, ruoho leikattiin eilen. Nurtsi kyllä kasvaa siihen malliin, että joka viikko saisi ajella, tosin on ollut niin lämmintä ettei ole viitsinyt pitkään aikaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:15

Etäpellolla on oltu joka päivä. Selkä sielä kipeytyy. Pihatatar yrittää valloitta tilukseni, porkkanat on harvennettava, jotta jotain satoa saisi. Pikasiivouksen tein eilen, tosin mitään siitä ei ole jäljellä tänään. Kastelukin on monimutkaista sähköttömällä tilalla. Onneksi aggrekaatit on keksitty. Sillä liritellään sitten vettä kaikille kurkuille ja kurpitsoille.
Vävypoika tuli ja leikkasi ruohon tiistaina, ei sitä nyt vielä tarvitse tästä kotipihalta leikata. Kastelinkin koko pihan hyvin eilen, joten tänään en aio kastella lainkaan. Jotenkin tuntuu, että tämä maalaiselämä käy työstä. Illalla on kaikki paikat kipeinä ja aamulla selkä kankea kuin jollakin VANHALLA ihmisellä ! (Tämä ruho ei muuten leikkamallakaan parane)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:34

Ruhoani en ole arvannut vielä leikellä. Olkoon kokonainsena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 20:26

Siivoukset on tehty, mutta nurmikko saa jäädä huomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 20:39

Asumme rivitalossa ja ruohonleikkaus yhteisiltä alueilta on meillä aina vuoroviikoin. Meidän vuoromme on vasta elokuun alussa. Mökille kun säntäämme alkuviikosta, niin siellä on kyllä sitten ruohonleikkuuta yllin kyllin. Ruhoja ei nyt ole enää pakasteessa, joten sellaisen leikkaus jääköön ensi syksyyn :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 15:03

Viikkosiivous on tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 16:46

meillä siivouksen hoitaa palakttu siivooja. Maalla kyllä siivotaan itse.