Olenko minä kettumainen?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/16409
Kaikki, joilta minun täytyy pyytää anteeksi, ilmoittautukoot nyt.
Samoin ne, joiden mielestä minun ei kannataisi olla täällä.
Mukavaa päivänjatkoa! =)

Lisätty: 03.07.2009 - 16:24

Aika hyvin neljään mennessä 4-4.
En minä sentään ole mieltäni pahoittanut, sillä lyhytaikainenkin vierailu suomi24-palstoille rokottaa tehokkaasti kritiikille.
En liioin kerjää sääliä tai kannustusta, sillä muuten vastailisin hieman toisella tavalla.
En vain näe oikein mieltä siinä, että yksi kysyy ja siihen vastaa kaksikymmentä papukaijaa.
Tietoa vaativiin kysymyksiin pyrin antamaan tarkan vastauksen, mutta mielipiteisiin tarjoan joskus toisenlaista näkökulmaa, useimmiten tosin kysymysmerkillä varustettuna, sillä en tyrkytä kenellekään ehdotonta totuutta.
Tuohon koira-kysymykseen heitin arvauksen siksi, että aamulla tehtyyn kysymykseen ei ollut kukaan vastannut puolen yön jo lähestyessä. Kävi vähän sääliksi.
Olisi tietysti pitänyt arvata, että jos kysyy anonyyminä tuollaista asiaa, ei siis mitään intiimiä eikä kiusallista, niin sieltä voi tulla mitä vain.
Täytyy vastedes olla varovaisempi anonyymien kanssa. Jääkköt minun puolestani vaikka ilman vastausta, jos asia ei ole tärkeä.

On tämä Napsu mukava palsta, kun negatiivista palautetta joutuu oikein pyytämään!
Muilla foorumeilla sitä tuppaa tulemaan pyytämättä ja tilaamatta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 15:06

Et ole! Tai ehkä oletkin mutta sehän on vain hyvä asia.
Minä ainakin tykkään.

Kysyjän kommentti

Tuo oli selkeästi sanottu! Pisteet sinulle. ;-)))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 13:50

Luin vastauksesi ja vastasin itsekin kysymykseen. Vastauksesi on aivan tyypillistä napsulaista vinoilua vaikeisiin ja mahdottomiin kysymyksiin. Tuskin sinun täytyy pyydellä anteeksi keneltäkään. En ole huomannut mitään syytä siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 14:02

Oletko sinäkin mielesi pahoittanut, ole mukana vaan, äkkijyrkät lopettaa ajallaan, ja jos kerjäilet jatkamis kehuja niin oma asenteesi saattaa joutua koville. On näitä suosionmittauksia ennenkin täällä ollut ja jotakin härnäystä , ja useat ovat lopettaneet, tai vaan lueskelevat etäältä näitä sivuja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 14:20

Mitähän tuohonkin nyt sanoisi. Joskus taidat vähän olla, mutta niinhän me kaikki. Pitkäänhän täällä rauha ja sopu pysyikin. Nähdäkseni rauhoittui nämä sivut, kun tuli se kirjautumispakko, vai mikä se nyt olikaan. Mutta kehuja ja kiitosta ei kannata odottaa kenenkään keneltäkään. Jokainen päättäköön itse haluaako täällä olla. Provosointikaan ei ole kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 14:26

Minulta sun ei ainakaan tarvii anteeksi pyydellä etkä ole todellakaan kettumainen. Äläkä hyvä ihminen mihinkään täältä katoa, sen verran mukavia ksymyksiä ja mielipiteitä kirjottelet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 14:41

Ei mitään anteeksi pyydettävää, pysy vain sivustolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 14:50

mistä olet semmoisen käsityktsen saanut ,ei sinun kannata lähtee sivulta pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 15:21

jaa mikäs sun mieles on noin pahoittanut täällä. en minä ole mitään outoa huomannut eikö ole ollut ihan tavallista niikuin muillaikin täällä olijoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 15:31

Et varmasti ole ainoa kettumainen, vaikken sinua siksi halua nimittääkään. On täällä huomattavasti pahempiakin vastaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 17:43

empä tiedä ehkä vähänBD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:30

et minulle ainakaan ole kettuillut ja fiksu olet ollut, en ainakaan mitään ole huomannut, joten ei täältä kannata mihinkään lähteä....minusta täällä on ihanii ihmisii, enkä ole itse saanut koskaan mitään kakkaa simmuille , (lukea).. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 15:02

huumorilla selviää toisten änkyröinneistä kaikkein parhaiten ...

sinun kettumaisuudestasi minulla ei ole mitään mielipidettä tai havaintoa ...

(asiaa selventäisi jos kertoisit onko häntäsi pitkä, karvainen ja päästä valkoinen?)