onko kellään koti eläimenä hasmteria??

minulla on oma hamsteri voiko sille syötää ulkoa kasveja esimerkiksi mustikan varpuja ja muita sellaisia kasveja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 12:22

No ei ole :( niiskis. Mut on meillä kuusi 6 päivän vanhoja pienii hauva vauvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 11:05

Meillä oli ja ihan tavallista pihamaalla kasvavaa ruohoa sekä pieniä voikukan ja koivunlehtiä hänelle annoimme. Valitettavasti hän nukkui pois 2,5 vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:12

Meillä oli kerran muutaman kuukauden "lainassa". Oli hauska kaveri. Pojallani oli silloin leikkilinna ja hauska oli seurata kun se hamsterikin tykkäsi "leikkiä" sillä. Hamsteri vaihtuikin sitten kissaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:23

ei jyrsijöitä muuta kuin kutsumattomina vieraina ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:49

Ei ole jyrsijöitä. Mutta ainakin kaneille voi antaa luonnon antimia, joten uskon että hamstereillekin voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 12:25

www.munmaailma.net/jkjy/ohje...steri.html

Tässä linkissä on sinulle hyviä ohjeita ruokinnasta ja muustakin hoidosta.

Lähteet:
googlasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:31

Kuten jo aiemmassa kysytyssä kerroinkin, niin pojantyttärelläni on kaksi. Myös kaksi rottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 12:52

Ei ole, mutta on ne kyllä suloisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 13:59

Eip ole, jotenkaan en oikein innnostu hamstereista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 15:16

Ei ole eikä tule olemaan,ei vanhemmat oikein pidä niistä.Mutta onhan ne söpöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 17:39

Olin ostamassa (olin hommannut jo kaiken tarvittavan) talvikkoa (yksi 4 kääpiöhamsterista jos joku ei tiedä) kun luin juuri ennen ostos päivää että rottien nuha tarttuu herkästi talvikkoon ja tappaa pienen eläimen pariin päivään joten en tavikkoa saanut. Mutta olen päättänyt ostaa syyrialaisen tai lisää rottia. Mutta se on varma että ainakin joskus minulle tulee hamsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 17:46

oli se kuoli just ja käytiin tänään hautaamassa se ;( sen nimi oli bella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:51

En ole koskaan hyväksynyt jyrsijöitä lasteni lemmikeiksi. Koira meillä on ollut melkein aina. Kerran oltuani matkoilla oli meille tullut kaksi marsua. Olin julma ja lähetin ne takaisin omaan kotiin.