Helteet loppui, sää viileni - onko mielestäsi hyvä vai huono asia?

Avainsanat: helteet sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 10:39

Yksi päivä sadetta välissä olisi kyllä poikaa,viikonloppu kyllä voisi olla edes 15 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 08:49

Minulle se on hyvä asia, en yleensä palellu koskaan ja nämä helteet ovat minulle kova rasitus, kun olen kuumaverinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:03

Olisivat saaneet jatkua, nyt kun tuo pikkuinenkin on täällä uimassa ja kalastamassa. Eilen sai elämänsä ensimmäisen kalan. Toivottavasti ensi yönä sataisi ihan kunnolla, niin kasvimaillekin tulisi sitten vettä ja kaivoon kasteluvettä seuraavalle hellejaksolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:23

Oli hyvä asia kun tuliv iileämpää. Eilen katsoin kotona lämpömittaria klo 17 ja näytti plus 30, tuulta ei juuri laninkaan. Oli jo iltapäivällä paha olo kuumuudesta. Sadetta kaivataan, se virkistäisi kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:53

Harmi, juuri kun pääsi lämpöisen makuun, mutta eipä tlaainen kymmenen asteen pudotus mitään ongelmaakaan tuota, lisää rätei vaan ja taas menoks ...

__________________

Tuorein säähavainto: 3.7.2009 9:30 Suomen aikaa
Lämpötila 17,0 °C; kosteus 50 %; kastepiste 6,6 °C; pohjoistuulta 3 m/s; puuska 6 m/s; paine 1014,3 hPa; tunnin sadekertymä 0,0 mm (9:00); 12 tunnin sadekertymä 0,0 mm (9:00); melkein pilvistä (7/8); näkyvyys yli 20 km.

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 09:59

Reippaasti viilenikin yön aikana. Olisin kestänyt hellettä vielä pitkään. Mieluummin helle kuin kylmyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:21

kyllä oli hyvä, et tuli taas nämä perinteiset kesäsäät..kasvit tykkää ja niin minäkin.. paitsi yksi juttu vaivaa, nuo matot, kun ovat vieläkin pesemäti..no onhan tätä kesää jäljellä viellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:40

En ole helleihminen, 20C riittäisi minulle läpi kesän. Puhti poissa jos on liian kuuma.

Lämpötila+15C
Suht. Kosteus: 51%
Tuuli: Pohjoinen 11 km/h
Näkyvyys: > 10000m
Paine: 1015.9 mb
freemeteo.com/default.asp?la...&pid=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:42

Oikein hyvä asia, oikein odotin näitä sateita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:42

Olin ajatellut pestä mökillä mattoja viikonloppuna. Kun ei lauantaina sataisi niin olisi kiva. Kyllä varmaan luonto jo sadetta kaipaa! Minä en niinkään :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:48

olisin halunut että olisi ollu helteitä olisi mattoja pestä jä mennä uimaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:51

Tää Suomen kesä on ihan pyllystä.. Ensin 30 lämpöä ja sit 5 astetta. Tahtoo auringon takasin!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:40

Harmittaa suuresti kun helteet loppuivat, vähän olisi saanut lämpötila laskea. Täytyy vain toivoa ettei menisi aivan kylmäksi ilmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:49

Ei haittaa muutama viileämpi päivä välissä, mutta toivottavasti lämpenee taas pian ja sataisi tähän meidänkin kohdalle. Maa on rutikuivaa ja nurmikko palaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:27

itseäni harmittaa, mutta ajattelen kuitenkin vanhuksia ja sydänsairaita ihmisiä jolle tämä on helpotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 14:01

Huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:55

Ihan hyvä et välil on viileempää.Sellane päivä tai pari viileetä ja sit vois taas lämmetä.Jaksaa ja pystyy paremmi nauttii niist lämpimist ilmoist ku välil pitää viileetä.Tuppaa vaa menee äärimmäisyydestä toisee.Liian kuumasta siirtyy liian kylmään.Ei oo koskaa sitä sopivaa välimaastoa.No ei pidä noil helteilkää valittaa,koht tulee pitkä,kylmä talvi ja kesän lämpö on vaa lämmin muisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:56

En koskaan valita että on liian kuuma.
Suomessa on hellepäiviksi luettavia päiviä vuodessa vain muutama, esimerkiksi täällä itäsuomessa niitä oli viime vuonna tasan yksi (1) kappaletta. Jos tänä vuonna sattuisi olemaan vaikka kymmenen niin se ei todellakaan ole liikaa.
Talvella sitten taas maristaan kun on niin kylmää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:00

Huono asia! Suomessa on hellepäiviä liian vähän! Ja talvi kestää kauemmin kuin kesä.