Mitä puuhasitte heti heräämisen jälkeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 12:02

aamupesut ja aamukahvit puoli kuuden jälkeen, koiran lenkitys ja muutama matto käyty pesemässä

Kysyjän kommentti

Olitpa reipas heti aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 08:08

Huomenta! Aamutuimaan on kahvit juotu, vessa pesty, muksuille huomenet toivotettu ja aamupala laitettu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 08:22

Suihku, aamupala, päivänlehti, meikkaus ja pyörällä tänne työpaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:12

Ensin "lastakuritin", kaffee ja combu päälle, verkkouutiset sekä napsun yökyöpelit lukien. Köpötellen postilaatkolla että sai uuden alusen kahvikupille, siitä se lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:13

Ensimäiseksi otin käteeni Corel Pait Pron ohjekirjasen, joka tuli mieheni uuden tietokoneen mukana eilen. Sitten kun alkoi nukuttaa koko ohjekirjanen, niin hain pihalla yön yli tuulettumassa olleet matot sisälle. Ulkona vähän ripsuu. Sitten keitän puuroa, teen kaljaa ja juon aamuteetä. Lapsi ja vanhempansa nukkuvat vielä. Varmaankin ihan kohta heräävät. Haen lapsen tähän alas syömään puuroa ja sitten juttelemme kaikkea kivaa. Näin aamuni tänään alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:46

Kaffee ja Hesarii, normaali päivänavaus, riittää lähes tunniksi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 09:53

Ensin kahvi tippumaan, sitten kissalle ruoat ja juomat. Kahvia juodessa vierähtikin aikaa tuolla luonnon helmassa (parvekkeella).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:31

kaffet, leipää, munaa ja graavilohta...turunsanomien lukua ja valmistella turkuun lähtöä....siellä sitten , sinne ja tuonne...ja kun kaikki paikat ollaan koluttu, niin kotiin tänne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:48

Kahvi päälle, puhelu tekemästäni tilauksesta, laskun maksu ja kahvia koneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:54

söin aamupalan ja puin päälle ja tulin napsuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:32

Keitin kahvin ja luin päivän lehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:25

Kurvasin portaiden alapäästä keittiöön laittamaan kahvikeittimen päälle, sitten helpotuslaitoksessa pikavisiitti ja takaisin kahvinkeittimen ääreen. Sitten raikkaaseen aamuilmaan kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 12:54

Katsoin puoliunessa TV:tä ja join aamukahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:34

Katsoin tv:tä ja söin aamupalan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 14:01

Join kahvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:18

Kahvinkeitto ja koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 21:05

Nukahan uudestaan tai menen sohvalle lepäämään =)