Minusta hauskaa että meitä yökyöpeletä on enemmin.johtuisikohan valoisasta yöstä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 03:51

Osalla kyöpeleistä ei ole aina mahdollisuutta selata nettiä päivällä.
Työt ja perhe rajoittavat melkoisesti. Toki valolla on valtava merkitys. Talvella tähän aikaan on ollut pimeää melkein kaksitoista tuntia.
Kyllä meidät, jotka tähän aikaan täällä olemme, voidaan kai laskea yhden käden sormilla?
Ylläpito voisi lisätä laskurin, montako on kirjautuneena.

Kysyjän kommentti

Tämähän on jokaisen oma asia tietysti, mutta jos uni ei tule niin voi vaikka napsutella. Kyllä kirjautuneiden määrä olisi mielenkiintoinen lisä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 04:01

Koira herätti kesken unien ja lenkillä juoksi pätkän. Pilvinen taivas, taitaa helteet olla ohi tälläerää. +12 C mittari näytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 07:53

Minä kyllä nukuin,en ollut yö-kyöpelien seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:18

Kyllä tuntuisi mahdottomalta olla valveilla tuohon aikaan. Eilen menin nukkumaan yhdeltä yöllä, sekin oli jo melko myöhään. Päivä menisi kyllä pilalle, jos valvoisin yöllä kolmen aikoihin. Minä tarvitsen untaa ja aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:44

hereillä olin mutten linjoilla kysymyksesi aikaan olin siirtynyt jo/taas lukemaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 09:50

Yrittelin nukkua tuohon aikaan, mutta huonolla menestyksellä. Oli niin pirun kuuma, kuin saunassa olisi nukkunut, olettaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:08

Minä vietän yöni mieluummin sängyssä kuin tietsikan ääressä, niin mukavaa seuraa kuin napsulaiset ovatkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:28

Valoisat kesäyöt valvottavat. Itse nukuin viime yön kyllä hyvin. Mutta useasti tulee oltua vielä öisin valveilla, johtuen siitä miten töitä on kertynyt rästiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 14:02

Kyllä varmasti, itse ei meinaa saada millään pirulla unta kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 15:38

No kun minä olen aina ollut tälläinen yöllä kyllä valvoisin ja päivällä vaikka nukkuisin. Jos minä olen vähäsen yöeläjä.