Oletko mielestäsi himovalokuvaaja?

www.darkroastedblend.com/200...-shot.html
Todellinen harrastaminen vaatii rankkaa työtä ja paljon rahaa varusteisiin, mutta on se sen arvoista!
Vai onko?

Avainsanat: valokuvaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 06:53

n55 vuotta on tullut taltioitua tilanteita, joskaan himoksi ei ole päässyt. vehkeetkin on ollut sitäsuntätä.

Kysyjän kommentti

Noin pitkä ura kuvaajana täytyy palkita "Paras vastaus"-tittelillä.
Löysin muuten kuvablogisi ja komeita kuvia olit saanut "sitäsuntätä"-vehkeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 01:48

En tosiaankaan ole himokuvaaja,
en kuvaa himoja,
enkä kuvaa himokkaasti.
Vehkeeni ovat tosi vaatimattomat (verrattuna noihin linkkisi tötteröihin) ja parhaimmillankin (himokkaimmillani) saan räpsyteltyä vain vajaat tuhat kuvaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 03:02

Puhelinkamera ja maisemat riittää. Tiedän tosin että joillain pitää ollla joku tietty henkilö ruiskukkien joukossa. Itse pidän taivaan monininaisuudesta ja ja luonnon harvinaisuuksista. Olette varmasti huomanneet maailmalla että usein autot ja ihmiset rikkoo kokonaisuuden.

Lähteet:
Onhan tossa linkissä hyvää materiaalia joka lältöön :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 04:53

Putki Nikoniin( Nikon 70-200mm f/2.8 VR) maksoi 2Xenemmän kuin vanha Volvo 740 taannoin.
Mutta hinnathan ovat siitä tippuneet kun sen olen hankkinut.
Mutten sittenkään ole himoissani kuvaaja, joskus tulee räiskittyä enemmän kuin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 08:30

Jonkin verran kuvaan, enemmänkin ehkä voisi. varsinkin lenkillä usein harmittaa, että olisipa kamera mukana kun näkee jotain mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:21

Kaukana siitä ! En aina edes viitsi ottaa kameraani mukaan matkoilleni. Se kertoo jo paljon. Nykyisin otan kuvia aivan satunnaisesti, talletan ne sitten koneen muistiin ja siinä kaikki. En oikeastaan koskaan teetä kuvistani paperikopioita. En kyllä tiedä, miksi. Oikeastaan pitäisi. Ehkä alan rupeemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 09:47

Malliotoksiisi verrattuna en ole himokuvaaja. Ja miten olisinkaan, minultahan puuttuu se kamera kokonaan. Ehkä joskus vielä kuvailen, jos kamera eksyy tähän osoitteeseen syystä tai toisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:33

en kuvaa just lainkaan, enkä ainakaan himokkaasti, enkä himoitse kuvaamistakaan... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:26

En ole himokuvaaja, mutta kuvaan paljon. Ja tallennan kuvani suoraan koneelle. Harvemmin tulee enään paperi versioita teetettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:23

En jaksanut odottaa sivun aukeamista joten en tiedä mistä oikeasti oli kyse. Mutta ahkerasti käytän kameraa. Enimmäkseen ne ovat luonnosta, lapsista ja koirasta otettuja. Koirasta varsinkin periaatteelle: Tessu eestä, Tessu takaa, Tessu istuu, Tessu makaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 14:02

En ole, kohtuudessa pysyn,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 00:11

en nyt ehkä luokittelis himo kuvaajaksi, mutta tykkään kyllä kuvata ja PALJON!!!!