Lähetättekö synttäri-ja nimpparikortteja sukulaisille ja ystäville?

Itse muistan korteilla vain kummilapsia ja äitiäni.

Avainsanat: synttärit nimpparit kortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 22:28

Lähisukulaisille. (jos muistan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 21:59

Muille en lähetä,vain omalle pojalle,asuu eri paikkakunnalla,kun minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:00

Viimeksi puolituntia sitten annoin käteen nimpparikortin ja pikku lahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:11

kummilasten luona tulee yleensä aina vierailtua, lähi sukulaisille eli veljille ja vanhemmille sekä lähimmille ystäville joku pieni muistaminen. harvemmin tulee lähetettyä mitään. aina pyrkii näyttäytymään henkilökohtaisesti, jos kutsu on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:27

Lähetän kortteja lähisukulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:30

Annan kortin käteen jos näemme sopivasti, muuten koitan muistaa lähettää. Ja juuri lähisuvun lapsille vain, aikuisille sähköpostia, soitan tai tekstaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 22:34

Ihan läheisille lähetän synttärikortit. Nimipäiviä ei muistella sen kummemmin. Jos nyt juuri sinä päivänä satun nimipäivän viettäjän kanssa puhumaan puhelimessa, niin tietty onnittelen, mutta varta vasten en soita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:56

Ikävä kyllä puhelimen (tx-viesti) kautta menee nykyään melkein kaikki tuollaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:28

En kyllä lähetä. En mitään kortteja, edes jouluksi. Olen tällainen. Kaikki ystäväni tietävät sen. Joillekin soittelen tervehdyksiä merkkipäivänä, muille en sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:08

ei ole moneen vuoteen enää lähetelty (postissa), lähimmät käydään paikan päällä ja siinä yhteydessä tietty voi olla joku korttikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 01:31

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 03:53

EN. edullisemmklsi ja hauskemmaksi tulee soittaa ja jutella kuin kylmä pakollinen kotrtti tai txt tai eemeli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 04:03

kirjeet ja kortit harvinaiseksi jääneet, lähettäminen ja saaminen.
tekstari tai puhelinsoitto tai sähköposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:06

En lähetä. Joskus laitan tekstiviestillä onnittelut (kun muistan). Eilen kyllä tarjosin kahvit ja herkkuja oman nimpparin kunniaksi läheisille :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:38

ihan pienelle joukolle, mutta eniten txt viestinä tai s.postikorttia laitan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:19

Pyrin lähettämään joko e-kortteja, tavallisia sekä sitten viestejä. Mutta kortteja suosin enemmän, se on paljon henkilökohtaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 15:47

En erityisemmin lähetä kortteja jos vaan on pakko.Mutta teksiviestejä kyllä lähetän ja laitan onnittelut.,tai sit soitan synntäreiden tai nimipäivien kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:58

Joskus menee muistamine viime tippaa ni sillo tekstari.Jos aijois muistan ni sit laitan kortin.Yleensä teen ite.Ens viikol ois äitin 50 v juhlat ja oon pähkäilly,et teenkö kortin ite vai ostanko valmiin ku on isompi juhla päivä kysees.