Kenen koira oli nyt 6/2009 Suosikki-lehdessä..Se oli chihuahua, mutten muista kenen julkkiksen koira se oli.

Lisätty: 03.07.2009 - 11:14

Suomalainen julkkis taisi olla kyllä, kaikkihan Tinkerbellin tuntee..Olen huomannut kyllä että tämä Papiti vastailee melko usein kovin kettumaisesti, mikähöhän on hänen olonsa syy täällä sitten *naurahtaa*.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 22:22

Olisiko ollut Paris Hiltonin Tinkerbell?
www.theage.com.au/ffximage/2...00x287.jpg

Lisätty: 03.07.2009 - 13:33

Anteeksi kettumainen arvaukseni.
Ilmoita toki ylläpidolle, jos olen liian kettumainen, niin potkaisevat minut ulos.
Napsulaisissa ei taida olla kovin monta Suosikin tilaajaa, eikä kukaan muu ollut vastannut, niin ajattelin panna edes arvauksen, että saisit edes yhden vastauksen.
Nyt sinulla näkyy olevan niitä jo kaksi. =)
Paris on ainoa julkkis, jolla tiedän olevan chihuahuan, joten muuta en voinut arvata.

Lähteet:
Arvaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 12:59

Kun lehteä ei löydy hyllystäni, niin heitän ihan arvauksen: Lovexin laulajan Theonin koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:48

Koska minulle ei tule juuri nyt ikä koskaan ole tullutkaan Suosikkia, niin en voi vastata kysymykseesi. Tämä Napsu ei mielstäni ole oikea osoite edes kysyä tuollaista, keskustelunaiheet ovat usein varsin arkipäiväisiä. Jos tuo oli olevinaan tietokilpailukysymys, niin pistitpä pahan. Jos todella haluat saada sen tietoosi, niin soita tai lähetä viestisi suoraan Suosikkiin, niin he sen voivat tietää. Kyllä tuon sinun kysymyksesi voi ottaa ihan vitsinä, sillä niin kaukana arkitodellisuudesta se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 14:16

Ei ole tietoa, mutta onko se nyt niin tärkeää edes tietää jokaisen kuvatun piskin omistajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 20:04

katsoitko jo tuolta suosikin nettisivuilta , sieltä voit hyvinkin löytää tietoa tuohon kysymykseesi, no voi olla et jo tiedätkin sen ja voit sinä kysellä ihan mitä vain , mikä mieltäsi painaa, täällä on nuorisoa jotka voivat nähdä kyssärisi ja osaavat heti sen sinulle vastata... hyvää kesää sinulle .. :) kuin myöskin muillekin napsulaisille.. !