Turvallisuus ennenkaikkea

Seuraatko lentoemon turvallisuustiedotteita tarkkana kuin porkkana? www.youtube.com/watch?v=7-Mq9HAE62Y

Lisätty: 02.07.2009 - 22:26

Ette sitten huomanneet, että videon lentoemoilla ei ollut rihmankiertämää päällään? ;-)
Juttu ei ole mikään vitsi, vaan sen tarkoitus on saada matkustajat todella seuraamaan noita kuulutuksia ja se on jokapäiväisessä käytössä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 01:37

En yleensä seuraile hirveän tarkkana lennoille enää, sen verran usein tultu kuultua samat tarinat.
Ja kyllä mie huomasin ettei vaatteita ollut päällä.tehokas keino, ehkä, riippuu että uppoutuuko sitä sitten johonkin ihan muuhun kuin puheeseen.

Kysyjän kommentti

Voisi jäädä kuuntelupuoli vähemmälle jos lentoemo selostaisi nakuna. Miten siinä voisi keskittyä asiaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 18:10

On tullut seurattuakin, mutta täytyy myöntää että viime aikoina on mennyt ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 18:38

Ensimmäisellä lennolla seurasin tarkkaan, mutta seuraavilla en ollut kovin tarkkaavainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:25

Herran halttuun kun matka alkaa. Luotan siellä koneen keulassa olevien ratkaisuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:38

Varmaan joskus ekoilla reissuilla tuli seurattua mutta nykyisin siitä puuhastelee samaan aikaan kaikkea muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 20:44

Enpä niin hirveästi enää, mutta ehkä seuraavalla lennolla seuraan kun noita onnettomuuksia nyt sattuu...että siinä sit olevinaan jotain ennättäis tehdä, jos vaan muistais mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:34

Eipä lentoemoa näy missään?
www.youtube.com/watch?v=0tCJ1howuT8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:44

No tuo Air New Zealand käyttöönottama kikka jakaa turvaohjeita nakuna esiintyvällä henkilökunnalla (tosin vartalomaalaus päällä) tuskin parantaa turvallisuutta, mutta ovathan matkustajat ainakin jonkin aikaa taas kiinnostuneita asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 08:51

Kyllä seuraan, eihän se vie paljon aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:12

Olen niin usein lentänyt että tuntuu että niihin turtuu. Toki aina uudenlaisen koneen turvaohjeet tulee kuunneltua tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 16:09

Tuolla sivulla minkä oilit laittanut kysymykseen oli nillä päällä kumiset puvut.en muuta siinä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 20:16

ovatpa ottaneet ainakin keinot käyttöönsä, jotta matkustajat kuuntelis eikä höpöttäis omiaan sitä aikaa, itse kyl' kuuntelen tarkkaan..