Oletteko mökkeilleet paljon?

Olen itse ollut jo viikon mökillä, lauantaina kotiin! Entäs te?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 17:33

Maanantaina olisi lähtö mökille viikoksi. Siihen ne taitaakin tältä kesältä jäädä, kun mökki on niin kaukana ja kissalle ei aina saa hoitajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 17:23

Olen jo 9 vuotta ja loppua ei ole tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:40

jos tätä kesää tarkoitetaan,
niin varsinaisesti olen yhden lauantaipäivän viettänyt mökillä,
Skaftungan edustalla saaressa.
mökkeilyt ovat jääneet vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 17:43

En ole mökkeillyt moneen vuoteen. Eikä ole tiedossakaan mökkireissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:48

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:59

Olemme mökkeilleet paljon, ja ilmatkin ovat nyt suosineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:03

Tämä on kahdeksas vuosi peräkkäin kun mökkeilen. Juhannuksena kävin mökillä ja 15.7 olen taas menossa mökille viideksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:08

Aloitus jäi tänä kesänä melkein juhannukseksi, mutta nyt ollaan mökkeilty puolet ajasta.
Tarkoitus olisi viettää siellä kaikki liikenevä aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:39

Hyvin vähän. Viime vuosina jopa niin vähän että jollei kyseessä olisi perintömökki, myisin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:44

Empä oo mökkeily viimeeks ku pienenä,ku oli pakko vanhempien mukan kulkea.En oikee oo mökki ihmisiä.Viihdyn paremmi kaupungis ku mökil ötököitä ruokkimas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 20:21

Ei olla mökkeilty,kun asumme omakoti-talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 20:45

Muutaman kerran kesässä. Kaksi yötä korkeintaan, sitten on päästävä kaupunkiin takaisin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:17

valitettavasti ei ole mökkiä itsellä, eikä kellään tuttavalla, et pääsis mökkeilemään, vaikka nauttisinkin siitä täydellä teholla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:08

Tänä vuonna noin 45 päivää.
Ahvenanmaalla 15 päivää ja mannersuomessa 30.
Mutta ole huoleti - tämä jatkuu pian....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:24

Melkein heti Egyptistä tulon jälkeen tulin tänne maalle. Olen ollut täällä pitkiä aikoja. Seuraavan kerran menen kaupunkiin viikon kuluttua. Kyllä tnänkeväänä ja kesänä on kannattanut olla maalla. Täällä on ollut niin kaunista ja näyttää olevan edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 01:13

aika vähän, senkin olen loisinut noissa saarissa tuttujen majoissa, yö pari kerrallaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 01:38

Kerran vasta tänä kesänä, noh ensi viikolla sitten uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 08:53

Ei. Meiilä on ympäri vuoden käytössä oleva vapaa-ajan asunto, lähellä kotia. Siellä ollaan fifty-fifty kaupunkikodin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:09

Aikaisempina kesinä melkein joka viikonloppuna. Tänä kesänä vasta viime viikonvaihteessa kelit antoivat periksi ja olimme porukalla mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 16:04

ei ole mökkiä niin ei ole sitä huolta meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 20:19

asun ns. lomanvietto mökissä joka on myöskin meidän asuntonamme, mutta meillä on tuo asuntoauto joka on kulkeva mökkimme ja sillä ollaan paljon reissattu monissa paikoissa...