Ihan kuin täällä olisi aika paljon kissaihmisiä? Onko näin? Yksi vai useampi mirri? Meillä yksi Maikki-murjottaja :-)

Avainsanat: kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 15:10

Meillä on 2 kissaa. Kohta lokakussa 5 täyttävä Maine cooni musta valkoinen ja sit nyt tässä kuussa 8 vuotta täyttävä punaruskea eurooppalainen kissa joka minulla on tossa profiiliili kuvassani. Laiskalla päällä kumpikin tänään, ei edes hiirtä jaksa syödä vaikka pyydysttää tämä nuorempi neiti kissamme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 15:07

Miksi Maikki murjottaa?Itse olen suuri kissa-fani,mutta just nyt on pakko pitää kissa-taukoa.Edellinen meni 2v sitten ja oli tosi tiukka paikka,nyt en voi ottaa kisulia,valitettavasti ;-(Pidä huolta Maikista!Rapsuta mun puolestani,nau!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:18

Meilläpä onkin sellainen koira, joka on todella kiinnostunut kissoista, mutta kissat eivät hänestä. Tällä hetkellä kotonamme on kolme koiraa, meidän pitkäkarvainen mäyris Lilli, pojan lyhytkarvainen mäyris Armi ja tyttären howawart-pentu Hessu. Vietämme koiranelämää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:26

Meillä on emä, ja vielä kaksi poikasta jäljellä. Mutta hekin odotttavat uutta kotia. Myös karvainen hännän heiluttaja talosta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:35

ei ole, oli kyllä puhetta pitäiskö sellainen kanintappaja hankkia, mutta tuskinpa tulee hankituksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:37

Meillä on 9v täyttävä maatiais kissa harmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 16:38

Kolme kisua omistan, kilpikonnavärisen,oranssin ja valkoisen jossa toffeen värisiä pilkkuja.
Nimet Nyyti, Möykky ja Nipsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 17:07

Yksi kisuli on minulla. Tuli viime syksynä väliaikaishoitoon. Sillä tiellä on vieläkin. Ikää en tarkasti tiedä, ehkä 5-7 vuotias. Punaraitatiikerityttö, jonka nimi on erehdyttävästi Otto. Nimitarina onkin jo niin pitkä, että jätän sen kertomatta. Otolla on paljon virtaa, ja on maailman itsepäisin ja suloisin kissa. Rakastan sitä ja Ottokin "rakastaa" minua. Ainakin silloin kun annan ruokaa ja ehkäpä silloinkin kun pyrkii syliin. Ja sitä tapahtuu monta kertaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:25

Minulla on 2 tyttökissaa Peppi ja Peikko , ovat sisäkissoja, Peikko on pitkäkarvainen , ja peppi on siro ja erittäin lyhytkarvainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:35

Yksi kissa, ennen oli myös toinen mutta jouduin luopumaan siitä kun ei sopeutunut sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 18:03

Meilläkin oli yksi kissa, Vilma joka on edelleenkin kadoksissa. Ollut jo 2 kuukautta. Tällä hetkellä harkitsemme otammeko enää kissaa. Vilmaa on niin kovasti ikävä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:23

Juu, Catwomeneita (sanahirviö) kaikki tyynni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:41

Catwoman täälläkin. Omat kaksi kisuani nyt jo kissojen taivaassa (toinen eli 17- ja toinen 18 -vuotiaaksi). Haaveilen kuitenkin sinisestä brittiläisestä ja luulenpa, että se haave todella toteutuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:49

En osaa sanoa oonko enemmä koira vai kissa ihmisiä,molemmat ihania ja koiraa haaveilen.Täl hetkel kuiteki 2 kissaa.Sulo on rasavilli 1 vuotias ja Piki arka 3 vuotias.Molemmat maatiaisia,Sulo varsinainen vesipeto,ei oo moksiskaa vaik saa välil vettä päällee ku makailee tiskialtaas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:50

meillä on 2 yksi on norskki punapää onni 2v aikas riesa tuolle maatiais otolle 7v..ei anna vanhalle herralle siulun rauhaa, kokoajan painimas ja sit parkumas, kun toinen vähän kurittaa ja jää alakynteen..ovat kylläkin pahimmat kissa ronkelit ruansuhteen oikein tuo otto rähjää, jos ei ole aina herkkuja saatavilla , nytkin vartioi, joskos sais joka perjantaisen katkis annoksensa, no saapi hän, kunhan me tästä lähdetän käväsemäs kaupungis, niin saa herkutella sen ajan...he sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 17:31

Meiltä löytyy 2 kissanpentua. N.13 vk ja ennen oli yksi uros. Pakko oli hankkia 2 pentua kun olivat niin söpöjä ja niistä on seuraa toisilleen.