Onko sinulla oma Muumi-muki ? Mikä niistä lempikäytössäsi ?

Meillä on täällä maalla nimikkomukit, minun mukini on sellainen, jossa Muumimamma sahaa puita perheelleen.

Lisätty: 03.07.2009 - 10:18

Egyptissä on viime kesän muki Niiskuneiti lomailee tai jotain sinne päin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 15:28

Meiltä löytyy muumeja, ja ovatkin koko huushollin käytössä. Rakkaus ja mymmeli muki tässä taloudessa suosituimmat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 15:02

Ei mulla ole muumi mukia siis omaa tytölläni on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:04

Ei Muumi-mukin mukia huushollissani,mutta tiedän kuinka paljon niitä myydään.Luultavasti mun olis Love eli vaaleanpunainen,jossa Muumi-neiti taitaa olla in love...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:07

Jos olisi niin Haisuli tai Nuuskamuikkunen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:35

ei ole muumimukeja meidän huushollissa, enkä varmaan koskaan tule hankkimaan, ellei joku sitten satu lahjaksi tuomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:38

ei ole muumukeja, ja jos hankkisikin niin ne kyllä häviäisivät melko äkkiä noiden alta metristen vierailujen jälkeen, ovat nimittäin senverran ovelia suostuttelijoita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:43

Meiltä löytyy haisuli muki =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 16:38

Sellainen vaaleanpunainen missä muistaakseni muumipeikko ja niiskuneiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 17:01

Ei ole muumimukeja, enkä aio hankkia. Suosittuja tuntuvat olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:37

Suurin osa muumimukeista löytyy meiltä, mutta...kyllä ne minun lempparit on tiuhti ja viuhti-muki ja mymmeli-muki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:51

kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:42

Meillä on 10 Muumi-mukia joista useimmiten käytän Tuutikki-mukiani, toinen lemppari on muumimamma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:13

Kysyin suunnilleen samaa talvella ja vastaukset olivat aika kirjavia - lue ne.
ManU, jos sinulla on todella "kaikki" olet rikas mies kun myyt mukin josta maksetaan yli 1500e/kpl.
Varmaan omistat niitä useita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 08:48

Ei ole, pidän niitä lapsille kuuluvina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:07

Ei ole Muumia. NallePuhin ostan jos ostan jonkun satuhahmon. Eilen ostin sellaisen lammasmukin, joka alkaa määkimään kun sitä hieman heilauttaa. Se muuten ei tykännyt autokyydistä. Laitoin sen takapenkille ja aina kun käänsin autoa risteyksessä, se rupesi itsekseen määkimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 20:24

minulla ei ole, mutta jos ois niin ehdottomasti muumimamma tietty on niin näköisenikin...mutta minulla on iso nalle puh sarjaan kuuluva tiikerimuki se on myöskin hauska ja tulen sitä katsoessani hyvälle mielelle, se onkin minun vihreänteen juonti muki...