Tarvitsetko päivittäin kastelukannua vai onko pumppu ja letku käytössäsi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 20:27

kaikilla mahdollisilla konsteilla, kun ei vettäkään taivaalta tullut, paitsi tänään ja olikin hyvä juttu...kastella saa oikein urakalla ja jo kyllästymiseen asti, et noit kasvei olenkin lykännyt kaikialle ympäri pihapiiriä, no kauniitahan ne ovat, mut työläitä... nypi, hoida ja kanna murhetta , jos olet lommalla esim..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 15:00

letkutetaan silloin tarvetta tuntuu, nyt alkaa olla paikat vähän kuivina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:01

Kastelukannua käytän ulkona kukkia kastellesssani ja myös sisälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:02

Letkulla sadetetaan suurin osa,mutta täsmäkastelua kannulla.Onneksi vesipiste palstan nurkalla,kantovettä ei varmaan jaksaiskaan niin tehokkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:22

Kaivosta pumpulla tynnyreihin. Tynnyreistä suikutan painepesurilla. kastelukannulla myös kastelen kukkia ja sipuleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:28

Letkut löytyy, mutta käytän kannua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 16:39

En päivittäin mutta kastelukannu kyllä käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 16:42

päivittäin parvekekukille vettä kaatelen isosta muovipullosta, ei tarvitse letkuttaa eikä kastelukannua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 16:59

Kastelukannu on ja sitä käytän jos kukkia on. Välillä on, välillä ei. Kisuli tekee niistä selvää jälkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:26

On letku ja pumppu käytössä ja kukkasia varten kastelukannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:31

"Letkun pätkä" on ihan omasta takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 18:04

Kasvimaalle kannan vettä kahdella vihreällä kastelukannulla. Veden otan isosta padasta, johon juoksee vettä puutarhaletkua pitkin. Vesi tulee omalla painollaan yläpuolisesta rinteestä; olen kaivanut siellä lorisevaan pikkupuroon pienen syvennyksen, jonne upotin letkun yläpään. Kaksinkerroin taitettu palanen hyttysverkkoa estää roskien ja hiekan pääsyn letkuun ja kivi letkunpään päällä pitää letkunsuun vedenpinnan alapuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:44

Kastelukannua käytän päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:51

Asun kerrostalos ja parvekkeel on yhes laatikos kukkia joten kannua käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 20:49

Pumppu ja letku löytyy omasta takaa mutta kastelukannua en omista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:12

Kastelukannu käytössä. Jos tarvii enemmän vettä,niin pumpulla kaivosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:20

Letku (ja pumppu maalla).
Täällä kaupunkiasunnossa (?!) huoltomies hoitaa hommat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:06

Kotona ollessani käytän kastelukannua, mutta reissuun lähtiessäni laitan kastelujärjestelmään niin sisällä kuin ulkonakin.