Leikkaatko kyntesi nipsuilla,saksilla tai viilaatko ne?Kerään itseäni työmatkalle ja taas on nipsut kateissa,pitäis kaikkea hankki

kaksin kappalein tai kaikella pitäis olla paikkansa.

Avainsanat: nipsut kynsisakset viilaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:05

Leikkureilla ensin ja sitten lasiviilalla viimeistelen.

Kysyjän kommentti

Samat kujeet tällä täällä,nipsuilla suurin osa ja lasiviilalla loput.Lasiviila on muuten maailman paras,kannatti sijoittaa ne eurot aikanaan ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 14:38

Minä yleensä ihan leikkaan kynsisaksilla, joskus harvemmin viilailenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:41

Minä leikkaan kynteni kynsileikkureilla. ne on tosi kätevät kynsien leikkaamiseen. Vai oliko noi nipsut jotku muut. en kyllä monesti viilaa kynsiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:41

Fiskarsin mainioilla kynsisaksilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:42

Nipsuilla ja viimeistelen tavallisella hiekkapaperilla.
Helppoa ja nopeaa. Matkolle en tosin hiekkapaperia ota, joten viilaan sillä pikku viilalla leikkurissa.
Meikkilaukku on aina valmiina ja kulkee joka viikko mm. mökille. Matkoille voisi olla eri pussi, mutta tiivis käyttö pitää sisällön ajan tasalla. Kaikkea löytyy tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:46

Millä milloinkin. Ain, jos ei löydy viilaa, niin hion kynteni esimerkiksi liuskekiven kappaleella, joita meillä kotona on sattuneesta syystä joka paikassa. Kynteni ovat mielestäni tavattoman heikot ja lohkeilevat, pieninkin kolhaisu saa ne murtumaan, ja sitten joudun silottelemaan niitä viilalla. Lähin viila on nytkin tuossa ikkunalaudalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:30

Kynsisaksilla täällä leikellään. Viilat ovat joka päiväisessä käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:38

Fiskarsin kynsisaksilla leikkaan. Kaksi kappalein on tarvittavat välineet, kuten parranajokone, -höylät, sakset, puhelimen laturi, hammasharjat, tahnat jne. toilettilaukussa, joka on vain matkoja varten. Naisilla tuo tuplavarustus voi olla ongelmallisempi, kun oletan että tarvikkeita on enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:40

Yleensä leikkaan kynsisaksilla, joskus viilailenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 16:57

Kynsileikkurilla leikkaan. Viilaa en käytä, kun kynnet menee ihan silpuksi viilalla. Ovat niin heikot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:44

Kynsisaksilla leikkaan, viilalla viimeistelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:15

Kynsileikkurilla ja senjälkeen viilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:15

minulla on varvaskynsi ja sormikynsi nipsut, jot kätevää ja nopsaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 16:46

minä pureskelen kynteni nam nam