Onko sinulla "uimaleluja" ? Siis juoksuvyötä tai sellaista pötkylää ? Kehtaatko myös käyttää jompaakumpaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 14:02

Ei ole omia leluja,hallissa lainaan umajuoksuvyötä,pötkylästä ei tietoa(uimapötkylästä ,-))Kehtaan käyttää,mutta ajatus pötkylästä tuntuu hassulta!?

Kysyjän kommentti

Se pötkyläkin on ihan kiva, siitä kun saa myös renkaan sellaisella nivelellä. Renkaan kanssa on kiva kellua vedessä, eikä tarvitse uida niin tosissaan. Voi vaikka tehdä jalkaliikkeitä tehokkaammin. Ja uskaltaa uida pidempiäkin matkoja, koska se ei uppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 14:02

Ei ole uimaleluja. Uin ilman sellaisia. Olen nähnyt niitä. Varmasti joillekin ovat avuksi ja hyödyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:06

Itselläni ei ole. Mutta ovat varmasti tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:18

minulla ei ole mitään uimaleluja. kun pysyn pinnalla ilman sellaisia vempaimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:27

juoksuvyö on, tehokasta vesijuoksu, eikä käy niskoille niinkuin uiminen, koska en ui pää veden alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:41

Minulla on uimapötkylöitä, minä voin ainoastaan sellaisen kanssa uida, istun sellainen jalkojen välissä ja teen käsilläni uimaliikkeitä ja jaloillani polskuttelen, ainoastaan pystyasennossa voin kuntoani pitää yllä , selkäni pahan vammautumisen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 14:41

Ei ole, vaikka välillä lapsettaakin vedessä, pitäisi varmaan ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:01

Ei ole ollut sitten lapsuuden. Nuo vesijuoksuvyöt ovat nykyisin niin yleisiä, että mielestäni uimahalleja pitäisi alkaa kutsua vesijuoksuhalleiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:45

eipä ole, uiskentelen vaan ihan tavalliseesn tyyliin omilla räpylöillä polskutellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:47

Ei ole, vaikka paljonhan mm. juoksuvyötä kehutaan ja sellainen kyllä kiinnostaisi kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:20

Juoksuvyötä käytän minkä saan uimahalilta lainaksi. Räpylät on itsellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:13

on ihan oma juoksuvyö ja onkin hyvä keksintö, siinä ei polvikaan joudu niin koville, kuin kävellessä teillä , kaduilla tai missä nyt ikinä sit talsiikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 02:24

Ikaalisten kylpylän jumpassa oli kaikki mahdolliset pelit ja pensselit talvella,
mutta järvessä uin ilman mitään syöksyvöitä jopa pari kilometriä.