Mitä puoliraitis päiväturisti voi tehdä ja nähdä Tallinnassa?

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 14:04

Shoppailet ja katselet kävellen hienoa vanhaa kaupunkia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 13:07

Juopuneita Suomalaisia!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 13:08

Sitä samaa mitä täysraittiitkin. Onhan siellä vanha kaupunki, tavarataloja ym. katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:09

käydä syömässä ja ostoksilla ja kävellä kauniissa kaupungissa, esim vanha kaupunki:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:35

Tuttu taksari tietää kaikki paikat.
Siis todella kaikki, jos kiinnostaa, niin etsin numeron. Hän ajeluttaa vaikka koko päivän kohtuuhinnalla.
Viime käynnistä on tosin muutama vuosi, joten en tiedä, vieläkö hän on alalla, mutta ainahan voi kysyä.
Toki takseja on muitakin, mutta paljonko he pyytävät päivästä, onkin eri kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:41

Mustamäen torille ratikalla, kävelyä vanhassa kaupungissa.
Tallinna nähtävyyksien parhaimmistoon kuuluvat Tallinnan vanha kaupunki, Olevisten kirkko, Kadriorgin palatsi ja puisto, Toompean linna, sekä Tallinnan eläintarha.

Paitsi minulle tuli tosi paha mieli eläinten puolesta eläintarhassa,
pienet häkit ym ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:42

Jos se on vaikka kuinka mones matka Tallinnan, niin jää Merekeskuskeen. Ylhäällä on kiva kaljaterassi. Istu siinä kavereidesi kanssa niin kauan kuin huvittaa, ja juuri ennen laivan lähtöä kaäyt ostamassa tuliaisesi alakerran kaupoista. Sitten kipin kapin laivaan takaisin. Siinähän tuli sitten puolet raittiutta ja puolet ostoksia. Ja ulkoilua, sekä istuen että ettäkävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 01:17

sen raittiin puoliskon ajan kävelet ympäri vanhaa kaupunkia ja etsit sukavaa terassia, sen kun löydät sitten alkaakin sen toisen puolen hommat ...