Onko joku ollut tänä kesänä Kefaloniassa lomalla, kiinnostaa saitteko hotellihuoneelle jatkoaikaa lähtöpäivänä?

Lento kotiinpäin lähtee vasta keskiyön jälkeen.Askarruttaa saako huonetta pitempään maksua vastaan, meillä pieni hotelli jossa olettiasin asian järjestyvän mutta olisi mukava tietää jo etukäteen. FM tuskin auttaa asiassa millään tapaa.
Tuollaista reissua ei olisis ostettu mutta lentoajat vaihtuivat paljon varauksen jälkeen. Peruutus olisi ollut mahdollinen mutta Kefalonia kiinnostaa.

Lisätty: 02.07.2009 - 12:41

Hotellilla ei ole sähköpostisoitetta, olisin meilannut jo kauan sitten jos selalinen olisi. Hotellissa on 13 huoneistoa mutta FM ei tiennyt onko siinä muita kuin suomalaisia asiakkaina. Käyn maksamassa loppumaksut FM:n toimistossa joten kysyn sieltä mutta tuskin tietävät...
Kreikkaan en ala soittamaan kuitenkaan, tulee turhaa lisähintaa.

Lisätty: 02.07.2009 - 12:53

Majapaikka on apartment eikä mitään yhteystietoja löydy netistä, ei puhelinnumeroakaan. Sellainen vaihtoehto on takataskussa että kysellään kylästä jos joku vuok´raa huoneen viimeiseksi vrk:ksi. Tuskin niillä muita asiakkaita on kuin suomalaisia ja kaikki lähtevät illalla yhtä aikaa pois. Paremmin pienissä majapaikoissa asia järjesyvtä kuni isoissa kansainvälisisiiä hotelleissa joihin tulee väkeä erilaisiksi ajoiksi ja eri päivinä. Oletan että omistaja on itse paikalla ja sitä kautta asia hoituu. Harmillista oli tuo aikataulujen muutos yhteensä 24 tunnilla (12 t per suunta).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 12:46

varmaan jos hotellissa vain on tilaa,
ainakin muualla se on käynyt päinsä
harmillista lentoaikojen muutokset

( skypellä voi soittaa edullisesti, jos on puhelinnumero tiedossa )

olen ollut Kefaloniassa lomailemassa, siitä on kyllä jo aikaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 12:35

nuo jatkoajathan on ihan hotellin senhetkisestä varaustilanteesta kiinni, jos tilaa on varmasti järjestyy, mutta varmuuden saat vain tiedustelemalla hotellista suoraan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:43

Kokeile varata huone ko. päiväksi vaikka näillä. www.agoda.com tai www.gtahotels.com
Olen käyttänyt kumpaakin useita kertoja ja homma on pelannut.
Paikan päällä noinkin pitkä lisäaika saattaa maksaa enemmän.