kumpi kannattaa ostaa renault megane Break 1.6 16V 5d, 2001aj.120000 km vai peugeot 306 1.6i 16V FAMILY WAGON 2001 aj. 160000 km?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 13:09

Älä osta harmia itselles!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 12:23

Se joka on ollut sokealla papilla, eli on paremmin pidetty.
Tarkista, onko huollot tehty ajallaan ja ettei autoa ole kolaroitu.
Vähemmän ajettu kiinnostaisi näin summanmutikassa enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:32

kannattamisesta vaikea sanoa näkemättä/koeajamatta, jos et itse ole asiantuntija, ota sellainen kaveri mukaan ja menkää syynäämään (ja tarkkaan) ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:25

Nimimerkistäsi huolimatta noista näkemättä ottaisin Peugeotin, vaikka onkin kilometrejä enemmän mittarissa. Renaultit ovat vikatilastojen häntäpäätä olleet jo pitkään. Hintapyynnöt nettiautossa kummastakin ovat haarukassa n. 3000-5000 €. Valinnassa huomiota tulee kiinnittää lisäksi huoltokirjaan, renkaiden kuntoon ja muuhun yleiskuntoon. Mutta miksi juuri ranskalainen auto?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:50

Noista kahdesta vaihtoehdosta valinta onkin vaikea. Katso/tarkista ainakin:
- kilometrien oikeellisuus
- tehdyt huollot ja korjaukset
- auton omistajahistoriikki
- katsastukset tehty ajallaan ja verot maksettuna
- ota mukaan ostotapahtumaan joku tuntemasi asiantuntija

Onnea kaupantekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:00

Varmaan vaikea valinta, mutta itse valitsisin pösön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 14:43

Minä ottaisin varmaankin Renaultin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:57

Minulla on ollut kaksi Renaultia. Hyviä autoja, mutta huollot kalliita ja vaikeita. Pösöstä en tiedä. Osta joku japsi tai korealainen. Esimerkiksi Kia. Sitä taksikuski sanoi hyväksi autoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:06

En tykkää relluista enkä pösöistä joten olen väärä mies vastaamaan. Molemmat ovat yhtä surkeita autoja. Jos haluat kunnon auton, osta mersun tai bemarin tai vaikkapa ferrarin saman tien. Jos raha on esteenä, osta halvemman noista kahdesta mainitsemastasi jos ehdottomasti koet että täytyy ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:39

Peugeot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:12

No rellu tietenkin ......tarkista vain ettei vaihteensiirtäjän juuresta vuoda kovin paljon öljyä ja onko jakohihna vaihdettu ajallaan (100 000 km tai 4v.)