Oliko uudessa kilp.ehtoja vastauksista esim.en,en tiedä ja " edellisen kanssa?Minust olis kohtuullista kunnon vastaukset.

Avainsanat: kunnon vastaukset pisteidenkeruu mielekästä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 23:30

Erittäin hyvä kysymys.
On pari nimimerkkiä jotka peesaavat koko ajan tai eivät koskaa tiedä mitään.
Jatkuvasta kopioinnista miinus sata pistettä.
(terveisiä turkuun)

Kysyjän kommentti

Kiitosta terveisistä,olen just landannut sieltä päin ja satoi kaatamalla kuin Esterin ahterista,mutta lähellä PK-seutua oli taivas kirkkaan sininen eli mitä tästä opimme,Turku on ihan pers****ä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:39

Ne säännöt koskee vastauksia yleensä, ja pätevät niin kilpailussa kuin sen ulkopuolellakin. Jos vastaukset ovat mielestäsi asiattomia, niin ilmoita ne ylläpidolle. He poistavat ne, jos ovat samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:43

no tuo sata pistettä kuukaudessa on niin kevyt vaatimus, että tuskin se nyt huokuttelee ketään noihin tosi typerrin vastauksiin (vaikka ainahan niitä näyttää löytyvän, jos ei muualta niin ainakin ...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:44

Olen täysin samaa mieltä PateT:n kanssa. Aivan kuten oikeassakin elämässä niin täällä Napsussakin olisi oltava kohtelias toisille kysyjille. Jos minä esimerkiksi kysyn mielipidettä jostain asiasta, niin vastaus ei voi olla "ihan sama" tai jotain muuta ylimalkaista. Koen sellaisen epäkohteliaana käytöksenä. Eikös se ollut ralliautoilijamme Kimi Räikkönen, jonka haastatteluja moitittiin vähäsanaisuudesta. Siis toimittajillekaan ei kelvannut pelkkä "Jees" tai "Nou", vaan selitys asialle. Samoin voitaisiin menetellä täällä Napsussa. Ylläpito voisi tältäkin osin vähän seurata ihmisten vastauksen ja suoraan huomauttaa niille, jotka eivät vaivaudu kuin vastaamaan kyllä tai ei johonkin vastaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:48

Riippuu myös kysymyksestä miten siihen vastataan. on vain lyhyt kysymys tyylillä "oletko lyhyt vai pitkä" ja siihen vastataan joko tai...
Formulakuskit ja täällä liikkuvat tavisnapsut ovat kaksi eri asiaa. Ei täällä olla kansainvälisen lehdistön edessä edustamassa tallia vaan aivan muussa tarkoituksessa.

Lisätty: 02.07.2009 - 12:18

Kysymykseen miktä ovat lempivärisi vastaan vain lyhyesti luettemalla ne värit peräjälkeensä. Ei siitä hirveästi vaivaa ole. Kysymyksiä on niin monenlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:03

Niin, niinpä niin.
Joskus heitän pelkän linkin, koska esim. aikataulukysymykseen mielestäni turha koko aikataulua kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 11:26

Johan noita täällä käytetään aika paljon. Toki moni kysymys on aseteltu sillätavalla että siihen voi vastata yhdellä parilla sanalla. Itse en sitä tekisi, sillä ei se ole reilua niitä kohtaan jotka todellakin käyttävät aikaa ja vaivaa vastatakseen. Mutta helppoja pisteitä nämä harrastajat sillä keräävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:15

Tietysti olisi ihan hyvä ideam tuotrtaisi vaan niin pirusti lisää töitä.
Ja joissain kysymyksissä esm mielipide on ihan ok laittaa että "no enpä tiedä, en osaa sanoa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:18

Mie en oo oikein lämmenny tähän pisteiden keruuseen vielä. Vastailen kyllä kysymyksiin, koska tykkään koneella kirjoittamisesta ja tykkään sanoa mielipiteeni asiasta ja asian vierestä (ja niinkuin lukion äipän ope useaan kertaan painotti: sanoja voisi olla hieman vähemmän lauseissa..)..

Alunperin liityin ihan pelien takia (taipein muunnokset). Sittemmin olen kiinnostunut täällä olevista ihmisistä ja heidän mielipiteistään. Seuraan muiden kirjoitteluja ja niistä muodostuu siitä henkilöstä joku kuva. Hyviä "tyyppejä" täällä tuntuu olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:10

Kyllä vastauksessa pitäisi olla selkeä mielipide, jos sellaista kysytään tai sitten oikeaa tietoa, jos kyse on vaikkapa teknisestä ongelmasta. Linkkikin riittää mainiosti, jos kysymys on vaikka "Mistä saan uuden rättikaton -64ja½-malliseen avomustangiini?"

Ei silti, että minua häiritsisi "En tiedä"-vastaukset, selkeästi väärät kuitenkin.
Minulta kyseltiin vähän aikaa sitten, että järjestänkö hirsihuvilahuutokaupan viidentoista minuutin päästä? Joku oli antanut osoitteeni ja ilmeisesti kellonajan ja muutakin tietoa. Olivat ajaneet satoja kilometrejä "huutokauppaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:28

en tykkää sellaisesta vastauksessa itse lukea jos on ei, kyllä, tai jotenkin vastataan vain , vaik ihan piruuttaan puutaheinää, ilman et edes luetaan kyssärii...