Tarkat tiedot kilpailusta? Napsun etusivulla on maininta uudesta kilpailusta, mutta vaikka klikkaan otsikkoa, mitään ei tapahdu.

Muut osat Napsua avautuvat normaalisti, esim. kilpailumainintojen alapuolella oleva "lisää tiedotteita".
P.S: Tykkään uudistuneesta profiilisivusta!

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 09:06

Ipod nano, kilpailu on heinäkuun ajan, ja siihen voivat osallistua kaikki yli 100 pistettä saaneet Napsun rekisteröityneet käyttäjät.
Jos voittaisin, niin kelleköhän antaisin tuon iPodin, sillä luulen, että itse en tekisi sillä yhtään mitään. Mutta kilpailen kyllä, ja lujaa !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 09:15

oikealla ylhäällä linkki:
heinäkuun kilpailu, voita ipod nano

kyllä se minulla ainakin avautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:16

Kyllä se minullakin avautui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:23

klikkaat sitä sinisellä olevaa "kilpailu" sanaa niin aukeaa, tai sitten klikkaamalla tuossa oikeassa reunassa oleva iPod kilpailu mainosta, siitäkin aukeaa ... lycka till

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:53

Etusivu ei noudata kaikilta osin tavanomaisia käytäntöjä. Etusivun ne siniset tekstit, jotka eivät ole hyperlinkkejä, pitäisi muuttaa mustiksi. Muutos olisi pieni, mutta why not...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:56

Tahtoo sen iPodin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:59

Kiitos hurjatta,tälle kelpais matkakuuntemiseksi just se iPod,ei tarttis junassa kuunnella muiden puheluita(ovat tosi kovaäänisiä ja intiimejäkin!).KIlpailu ei sen kummemmin mun mielestä aukea,vaan niitä pisteitä taasen keräilemällä osallistumme.

Lisätty: 02.07.2009 - 10:18

Joo,nyt aukes,ilm.päivitys oli meneillään,mutta meitinhän ei tarvi edes rekisteröityä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:04

Nano kisa aukeaa ainakin täällä.
Jos oli vaikka päivitys menossa kun kokeilit avata sivua...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:12

Aukesi sa täälläkin. Kiva kun pääsee taas jännittämään. Jos ei itsensä niin jonkun toisen puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:16

Minullakin avautui oikein hyvin, on juu profiili on ihan jes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:16

lapsille pitää yrittää mokomaa laitetta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:48

Avautui minuun koneellani, koitetaanpas napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:36

jaa en olekaan vieä hoksannut sitä katsoa täytyykin katsoa. jos siellä sellainen on niin ilman muuta sitä yritän saada. kiva kun on taas jotain jännitystä täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:36

kyllä aukes siitä KILPAILU kohdasta klikkaamalla ...ja nyt kakki peukut pystyyn , et voittaisin tuon kännyn, vanha on jo niin huono akkunen , vaikka uudenkinostin, niin ei akku kestä jos vähänkin puhun niin päivän..jot tänne tulis tarpeeseen...