Onko tämä Suomessa mahdollinen?

Nainen varasti rahaa ja syytti koiraa
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6

Avainsanat: sarjassa kootut selitykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 09:16

Kyllä koiran tekemisiä voi syyttää ihan kaikesta. Meillä koira nukuttaa pitkälle aamupäivään, koiralle ostetaan tarjoustuotteita, koiraa varten tarvitaan maasturi, koiran takia ei voinut käydä kaupassa, ei kuullut puhelinta, kun oli koira kanssa ulkona jne. Lista on äärettömän pitkä. Koiran takia on oltava omakotitalo etäällä toisista naapureista ja mieluimmin järven rannalla. Ja rahaa menee tähän kaikkeen todella paljon. Molempien puolisoiden tililtä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 08:11

Jenkeissä kaikenlaista koiruutta voi tapahtua.
Täytyypäs opettaa koiralleni uusia temppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:33

Ei meil suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:36

selittäähän saa, ja selitetäänkin, ihan toinen juttu sitten on mitenkä selitykset tehoaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:58

Uskoisko tuota....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:46

Suomessa ei ole shekit käytössä niinkuin Jenkeissä on ja siellä nyt yritetään vaikka mitä.

On se kummallisen takapajuinen maa, tälläkin saralla; vietin siellä 87-88 puolitoista vuotta, ja jo silloin oli shekit käytössä. Eivät ole niistä vieläkään eroon päässeet! Kun selitin heille pankkikortin käyttöä, eivät uskoneet että sellainen on mahdollista. Vuonna 88 tulivat ensimmäiset seteliautomaatit auton tankkaukseen. Kun kerroin, että meillä Suomessa on niitä ollut 70-luvun lopulta lähtien, syntyi melkein ilmiriita; eihän se ole mahdollista, että joku pikkuruinen maa tuolla jossain on pidemmällä tällaisessa tekniikassa! Eihän sitä uskoisi; maalla, jolla on mm. piilaakso ja joka meni ensimmäisenä kuuhun, normaalin tavan tallaajan elämään nämä eivät vaikuta.

Tuli näistä shekeistä mieleen nuo asiat; eivät ehken ihan täysin liity juttuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:56

Kaikki on mahdollista,mutta mitä ei rakkaansa takia iekisi...kaiken.Meillä koira on mmssa repinyt laskuja(postiluukusta) ja kirjaston kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:15

Olisi paljon koiria vankilassa, jos kaikki jutut menisi läpi mitä ihmiset yrittää koiran tilille laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:55

Sanotaan että emäntä/isäntä ja koira muistuttavat toisiaan. Eli oppivainen koira ehkä... mutta on aika ilkeätä syyttää viatonta koiraa varastamisesta... kyllä eukko on itse se varas.
Koira ei taida olla oikeustoimikelpoinen edes Jenkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:16

No eipä taida suomessa olla mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:46

Ei taida täällä Suomessa olla mahdollista. Omistajahan vastaa koiransa kolttosista.