Mitä sisältyy aamiaiseesi?

Avainsanat: aamiainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 08:39

Ensin mukillinen teetä, sitten kupillinen kahvia. Kumma, etten kotona pysty syömään muutamaan aamutuntiin mitään, mutta hotellissa yöpyessäni nautin aina heti herättyäni tukevan, monipuolisen aamiaisen grahampaahtoleipineen ja pekoneineen ja kahvia vasta lopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 06:47

Kaurapuuro,pikasellainen.Joskus omenakaneli Mysli. Tietenkin Kahvi heti herättyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 06:59

Kahvi ja riisipuuro sellaisessa rypytetyssä taikinanpalassa paistettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:08

Iso mukillinen maitokahvia, pari palaa ruisleipää joiden päällä tuorejuustoa, salaattia ja tomaattia. Usein vielä jugurttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:32

Kupillinen kahvia, voileipä, lasi mehua ja jogurtti. Kahvi on ehdoton välttämättömyys, muun osan päivää taas voin olla ihan ilman kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:38

kahvi, mysli, hedelmä ... nämä joka aamu, sitten satunnaisesti kaikenlaista muuta kulloisenkin tarpeen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:09

Kaurapuuro,kahvi vähän myöhemmin ruisleipää ja piimää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:11

Tänään olen alkupalaksi nauttinut mustikkakeittoa ja jugurttirusinoita pihakeinussa.Todella epätavallinen aamupala. En ole koskaan nauttinut vastaavaa. Luulen, että juon vielä myöhemmin teetä ja sen kanssa omatekemää mallasleipää, joka maistuu aivan taivaalliselta pelkän oivariinin kanssa. Pihakeinu on oleellinen osa aamupalaani, sillä en tiedä mitään ihanampaa, kuin kesällä istua aamulla ulkona aamupalalla. Pihamme etuosaa varjostaa jättikoivu, eikä siinä tarkene istua kuin tosi lämpimänä päivänä aivan aamusta. Tänään on taas sellainen aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:15

Ei mitään.
En syö koskaan ennen puolta päivää yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:34

Kupponen kahvia, ruisleivän viipale juustolla ja tomaattisiivuilla päällystettynä oli tänäaamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:53

Ensin juon tyhjään mahaan pari desiä vettä ja sen jälkeen ison kupin mustaa kahvia ilman sokeria. Muuta en ota kun ei kerta kaikkiaan pysty heti aamusta mitään syömään, vasta parin tunnin kuluttua heräämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:02

Kannu tummaa kahvia,puolikas(2siivua)Sydänleipää,kasa salaattia,juustosiivu,pari siivua salamia,tomaatti viipaleita kasa ja se on siinä.Joskus kotona ollessa keitän 5min.kananmunan.Kaiken lisänä HS ja päivä alkaa komeasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:23

Ensin vettä, sitten kaksi kokojyväsämpylää possu- tai kalkkunaleikkeen ja tuorekurkun kera. Kaksi isoa mukia mustaa kahvia ilman mitään makeutusta tai valkaisua. Nämä joka aamu, ja pärjään niillä noin 4-5 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:47

Kahvi,vesi,jogurtti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:17

Kahvi, tuoremehu, joskus leipä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:27

Puoli litraa kahvia.
Joskus seuraksi neljän viljan puuroa, toisinaan pari leipäviipaletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:18

vaihtelee.. tänään banaani, teetä ja leipää, kahvia jälkiruuaksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:45

Kahvia, ja neljänviljan puuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:08

Kahvia. <3 Ja leipä tai karjalanpiirakka. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:43

Kaurapuuro ja mustikkasoppa. viikonloppuisin kavia ja leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:01

Arkena kaurapuuro, viikonloppuna saatan tehdä vaikka pannukahvit + leipää :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:16

Joka aamu aikalailla samat eväät, kaksi ruisleivän palaa juustolla ja kurkulla ja kaksi isoa mukia vahvaa kahvia.