Nukutko riittävästi?

Avainsanat: riittävyys nukkuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 13:33

Talviaikaan nukun kyllä riittävästi, mutta näin kesäisin tulee valvottua todella myöhään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 06:08

Kyllä minä nukun, ja jos päivällä väsyttää niin otan päikkärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 07:01

n.7h yöunet ja päivällä ruuanperäiset. Susikaan ei juokse syötyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:11

Olen huomannut että kesällä nukun huonommin kuin talvella eli vähemmän tunteja per yö, johtuneeko nyt helteistä, en tiedä. Unta saan kyllä riittävästi koska en tunne olevani väsynyt. Päivätorkkuja ei voi ottaa...potkut siitä tulisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:20

Mielestäni nukun riittävästi, 5-6 t, yössä. Ja telkkaria katsoessa illalla silmät luppasee jos on tylsä ohjelma. Tänä aamunakin koira herätti 5 korvilla, ja eikun ulos ja lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:44

normaali yöuni kesäaikaan 5 tuntia, talvisin 6 tuntia tuntuu riittävän ihan hyvin, pikku torkkuja saatan joskus ottaa päivän mittaa, mutta pärjään hyvin ilman niitäkin ... eli eiköhän tuota lepoa tule tarpeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:49

Mielestäni kyllä, vaikka aamulla usein väsyttääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:21

Nukun noin 7h yössä ja jos päivällä on aikaa otan päivä tirsat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:21

Kyllä nukun riittävästi. Ammulla nukun niin kauan kuin huvittaa ja iltaisin menen nukkumaan silloin kun väsyttää. Päivällä nukun päikkärit jos olen kotona ja tunnen itseni väsyneeksi. Yleensä en kuitenkaan nuku päivisin. Tästä voisin vetää sen johtopäätöksen, että nukun tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:21

Kesällä pärjää vähemmällä, 7h riittää ihan hyvin
lataamaan akut päivän koitoksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:08

Pärjään vähemmällä,mutta kyllä olo toisinaan vähän pökissä ja silloin nukun aamusella lisää,Pitäis lopettaa yökyöpelöinti ja mennä väkisin makaamaan aiemmin.Päikkärit otan vapaalla ollessa lähes päivittäin,siinä kylläkin myöhäisin aika,ei enää klo 19 päikkäreitä,mutta kun just silloin luppasee pahimmin.Kysymykseen vastaus,luulen,että en nuku tarpeeksi/riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:30

Nukun tarpeeksi. Jos yöllä menee pitkäksi valvominen, niin korjaan sen aamulla nukkumalla pidempään. Päikkäreitä en voi ottaa. Silloin saan seuraavan yön valvoa kokonaan. Eiköhän tuota unta tule joka yölle se 6-8 tuntia vähintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 11:22

En normien mukaan, mutta ilmeisesti se minkä nukun, riittää minulle ihan täysin. N. 4 -5 tuntia yössä. Joskus otan kait sitten sitä univelkaa kiinni, kun saatan vedellä sikeitä 8:n tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:17

Kyllä, yleensä. Ehkä liikaakin jopa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:20

kyllä normaalista, nyt on mennyt tää viikko huonoilla unilla kun on tuota nuorisoo tossa ja ei malta kun nekin valvoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:49

Menen kello 23.00- 24.00 aikana nukkumaan ja herään amulla kun mieheni lähtee töihin. syön myös silloin aamupuuron kun hänkin syö. sit kun hän lähtee töihin niin sit menen uudelleen nukkumaan ja nukun amulla kello 9.15 asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:14

Minä tarvitsen yleensä noin 8 tunnin unet. Fysiikassa näkyy pian mun valvominen. Siksi hoitoalalla yötyö ei lopulta käynyt mulle, ei meinannut millään palautua. Muutoin minulla ei ole uniongelmia, kun nukun niin seinätkin voi kaatua, en huomaa/kuule mitään.
Paitsi kun Maikki-murjottaja käy kynsineen varpaiden kimppuun :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:40

En nuku. En saa nukuttua näin kesälläkään riittävästi ja sen kyllä huomaa. Olin tänäkin aamuna kuin perseelle ammuttu karhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 17:33

Itse en nuku. Menen arkisin nukkumaan 11 mutta nukahdan vasta 1. Näin normaalisti. Lomalla menen nukkumaan 3-4 aikaan mutta sillonkin menee nukahtamiseen n.1.h Normaali määrä minkä nukun öisin on 1-6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:32

en oikein nuku yhtä kytiä ja se tuntuu kyllä aamulla , kun pitäis nousta, joka yö 2-3 aikaan herään jos millaiseen tuntemukseen , eikä uni meinaa tulla , ei vaikka laskis takaperin noita lampaita, sitten otan aamusta uudet 2t unet ja olo heti erilainen..pirteempikin olen silloin.. eli 8t unta tarvitsen ja mieluusti yhtäkyytiä, no se ei onnistu ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 22:05

Kyllä nukun ihan riitävästi. Nyt kesällä yöunet jäävät lyhyemmiksi,kun ei malta mannä aikaseen nukkumaan.