Huomasitteko myös senkin että profiilisivulla on tiedot parantuneet?

Ansaitut pisteet: tänään, tällä viikolla ja tässä kuussa. Varmaan sen takia että voidaan itse seurata sitä 100 pisteen täyttymystä per kuukausi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 00:49

huomasin, ihan hyvä parannus näitä kilpailuja silmällä pitäen ...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 00:51

No hyvä, mutta onko sillä mitään merkitystä? Viime kisassa ei ainakaan ollut! Mutta ei se minua haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:02

Enpäs ole vielä huomannut, täytyykin mennä heti katsomaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 03:28

Niin ollaanko pistejahdissa, mutta kaikkea mielenkiintoista on hauska seurata. Mikäli kilpailu ei ole menossaa niin aivan mielenkistoisia tilastotietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 06:51

Ihan hyvä. Ei muuten näy Mitään Ruonansuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:57

tarkat on nyt siellä pistetiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:11

Itse en ole huomannut muuta kuin etusivun muutoksen,
täytyy ajan kanssa tutkia tilanne. Illalla sitä pitäisi olla...kai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:35

Sata pistettä tulee helposti yhdessä päivässä. Muutama höpöhöpön hotellikertomus jostain matkalta, ja taas on lisää pisteitä. Kuvia sieltä ja täältä, niin pisteet on äkkiä kasassa. On hyvä, että ylläpito yrittää aktivoida meitä myös näin kesällä. Kyllä nyt on ollut niin todella komeita kesäsäitä, että napsuiluaika on jäänyt vähiin. Tietysti tämän koneen voisi tuohon uloskin viedä, mutta näkyvyys auringossa on melko heikkoa. Onhan se muuten ihan kiva, että seurataan myöhemminkin mukana tulleiden pisteiden kertymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:55

Huh, aamulla kun ekakerran vilkaisin uutta profiilisivuani, oli 5 pistettä tälle päivälle kertynyt, ja nyt kun vastannut muutamaan kysymykseen, niin äkkiäpä niitä on kertynyt uusia pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:56

Onhan ne tilastotietona hyviä, mutta ei minua ihmeemmin kiinnosta paljonko saan pisteitä missäkin ajassa. Tulee mikä tulee. Se sata pistettä nyt kerääntyy aika nopeasti. Ja mitä aktiivisempia olemme, sitä nopeammin ne kerääntyy. Noissa ohjeissa sanottiin, että palkinto ratkaistaan aktiivisempien käyttäjien kesken. Siis olkaamme aktiivisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:23

parempaan suuntaan meni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:24

Huomasin, ja hyvä uudistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:59

Nyt viimeistään huomattu,selkeä on ja pistemäärät näkyvissä,ilmeisesti oli viime pistekilpaan tarpeeksi naputusta joka puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 07:52

Kyllä on huomattu. Vaihtelu virkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:36

hyvä uudistus on tuokin, kuten muutkin mitä nyt on tehty napsun etusivuille...