Lentoyhtiö suunnittelee seisomapaikkoja. Varaisitko itse seisomapaikan lennolle?
www.taloussanomat.fi/liikenn...915390/139
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Kysyjän valitsema paras vastaus
Yleensä matkustan istuen paitsi aikoinani Tampereen Nyssessä.
Jos Austraaliaankin pitäisisi seisoa n.2vrk niin mitähän toho sanois.Se ois ku kamasen tiellä ki Masa joi kauhasta.
Lähteet:
Ilmanen paikka ja missä turvavyöyt ja henk. kot pelastusvvälineet
Kysyjän kommentti
Tiedätkö Timppa, että jokaisen Finnairin lennon jälkeen koneen kapteeni kirjoittaa virheraportin, jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu, mekaanikot kirjoittavat raportin kääntöpuolelle, mitä he ovat tehneet, ja lentäjät lukevat merkinnät ennen seuraavaa lentoa.
Lukekaa nämä aidot merkinnät, jotka Finnairin lentäjät ovat tehneet vioista ja mekaanikot niiden korjauksista.
Ohjaaja: Vasen sisäpyörä pitäisi melkeinpä vaihtaa.
Mekaanikon vastaus: Vasen sisäpyörä melkeinpä vaihdettu.
Ohjaaja: Koelento sujui muuten hyvin, mutta automaattinen
laskeutuminen oli melko raju.
Mekaanikon vastaus: Tähän koneeseen ei ole asennettu automaattista
laskeutumisjärjestelmää.
Ohjaaja: Potkurin numero 2 voitelujärjestelmä on
epäkunnossa.
Mekaanikon vastaus: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja
4 sen sijaan ei.
Ohjaaja: Jokin ohjaamossa on irti.
Mekaanikon vastaus: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.
Ohjaaja: Tuulilasissa on kuolleita hyönteisiä.
Mekaanikon vastaus: Elävät hyönteiset olivat päässeet loppumaan.
Ohjaaja: Automaattiohjaus laskee lentokorkeutta 200 jalkaa,
kun korkeuden pitäisi lukittua.
Mekaanikon vastaus: Minkäs minä sille täältä maasta käsin voin.
Ohjaaja: Vuodon merkkejä oikeassa laskeutumistelineessä.
Mekaanikon vastaus: Merkit poistettu.
Ohjaaja: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ääni.
Mekaanikon vastaus: Ääni laskettu uskottavalle tasolle.
Ohjaaja: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.
Mekaanikon vastaus: Ehkäpä lukko on olemassa juuri siksi...
Ohjaaja: Arvelen, että tuulilasissa on särö.
Mekaanikon vastaus: Arvelen, että saatat olla oikeassa.
Ohjaaja: Moottori numero 3 puuttuu.
Mekaanikon vastaus: Moottori löydetty oikeasta siivestä lyhyen etsinnän
jälkeen...
Ohjaaja: Lentokone käyttäytyy hassusti.
Mekaanikon vastaus: Lentokonetta käsketty ryhdistäytymään, lentämään
kunnolla ja olemaan vakavamielisempi.
Ohjaaja: Tutka mörisee.
Mekaanikon vastaus: Tutka ohjelmoitu ääntelemään selvästi.
Ohjaaja: Hiiri ohjaamossa.
Mekaanikon vastaus: Kissa asennettu.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Vain siinä tapauksessa että edessä on myös baaritiski ja tarjoilupelaa talon puolesta senkin edestä. Ehei - en tosiaankaan aio seistä tai baarijakkaralla jököttää mennentullen Helsinki - Phuket - Helsinki väliä jos Finnairkin tätä samaista matkisi.
Ilmoita asiaton vastaus
taitais vaatia melkoisia muutoksia turvamääräyksiin että tuo uudistus menisi läpi (muualla kuin Kiinassa).
Itse tuskin innostuisin seisoskelemaan edes tunnin lentoja saati sitten pidempiä.
Ilmoita asiaton vastaus
Jos tarjoilu pelaisi talon puolesta, niin taitaisi Phuketissa tulla ongelmia jarrutuksessa. Ehkä jopa ennenkin. Kuinka paljon kiinalaiset ovat ajatelleet väkeä koneeseen tunkea? Painon mukaan ilmeisesti, sillä kai koneen on tarkoitus lentää?
Ilmoita asiaton vastaus
jos se oikeesti olis tosi tosi halpa niin sitten ehkä
Ilmoita asiaton vastaus
No en todellakaan. Hyvä, että istua jaksaa pidemmän lennon.
Ilmoita asiaton vastaus
Älytön idea, en avunnut linkkiä mutta luin asiasta pari päivää sitten. Japanilaiset vai kiinalaisetko sitä ideaa kehittää, seisokoot vaan itse jos tykkäävät, turbulenssissa on varmaan ihan mielenkiintoinen kokemus.
Ilmoita asiaton vastaus
Ei herätä kiinnostusta. Sitten kun alkavat tarjota paikkoja kansimatkustajille ulkotiloissa saattavat sekä mielenkiinto että mielikuvitus herätä.
Ilmoita asiaton vastaus
En varaisi. ajatus muutaman tunnin mittaisesta seisoskelusta lentokoneessa ei houkuttele.
Ilmoita asiaton vastaus
Koskahan keksivät laajentaa ruumaan lisäpaikkoja.
Mutta en kyllä seisomapaikkaa lyhyellekkään lennolle varaisi.
Ilmoita asiaton vastaus
Kaikkea ne kiinalaiset keksii,mutta heillä seisomisen pitkä perinne,kun ovat niin lukuisia.Lehden mukaan myös jemeniläiset koneet niin ylibuukattuja,että matkustajat seisovat käytävällä.En ostais seisomapaikkaa lennolle,enkä koneeseen missä seisomapaikkoja.
Ilmoita asiaton vastaus
Mieluummin ottaisin makuupaikan. Saman verranhan niitä ihmisiä sinne koneeseen makuuasennossa mahtuu. Onnistuisihan sen drinkin juominen makuuasennossakin, ainakin pillillä. Ja ruoaksi saisi sen leikkiruokapaketin sijaan vaikkapa ihan tavallisen Bic-Macin, senhän voisi syödä makuulteenkin. Jess ! Kehittelemään vain uutta konemallia, muistakaa, idea oli minun !
Ilmoita asiaton vastaus
En taatusti seisoisi muutamaa tuntia koneessa. Älytön ajatuskin. Ja tosiaan, miten sen turvallisuuden laita olisi. Kaikkea kanssa ne viitsiikin suunnitella.
Ilmoita asiaton vastaus
Kiinalaisten kotimaan lenoille ovat kaavailleet, ei koske meitä.
Saavat mahtumaan 40% enemmän väkeä koneeseen.
Ilmoita asiaton vastaus
Tietenkin riippuu hinnasta ja lennon pituudesta.
Ilmoita asiaton vastaus
riippuu lennon pituudesta, ehkä ruotsiin jaksais seisoa muttei thaimaahan:)
Ilmoita asiaton vastaus
en missään tapaukses, tulee ilmakuoppia ym, ja jalat meinaa mennä alta silloin istuessakin.. en tilais missään tapaukses...
Ilmoita asiaton vastaus
Aika vähän tulee lennettyä ja kun yleensä on pieni kaveri aina mukana niin ei onnistu meillä.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.